Husk meg
Brukernavn
Passord

Raskt svar fra Robert Nillson / Plankehaugens plassering

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 24 nov 03, 10:16
Endret: 24 nov 03, 10:19
Hei på dere alle sammen !

Nå har jeg klaget litt i hytt og pine her inne på priser og slikt, så da er det på tide å dele ut litt ros også :

Jeg sendte på morgenen i dag en mail til FFK og fikk svar etter ca 1 time av Robert Nillson. Det viser i alle fall at de tar oss supporterne på alvor.

I mailen klaget jeg på billettprisene og på at Plankehaugen ikke hadde fått plass enda.

Den gode nyheten fra svarmailen :

"Når det gjelder plassering av plankehaugen må vi ha en avklaring fra to bedrifter som skal se på hvordan det lar seg gjøre å integrere ståplasser i den eventuelle nye sittetribunen. Møte skal finne sted i morgen kl 10, styret i plankehaugen er informert idag og invitert til å delta, og selvsagt får medlemmene en hyggelig pris. "

Bra at ledelsen tar seg tid til å svare oss supportere på slike ting ( særlig ettersom mailen min kanskje var litt negativ og småsur ... men dog saklig ), og da vet vi i alle fall at det jobbes med saken, antar at Plankehaugen kommer med noe om dette så fort møtet har funnet sted.

Postivt overrasket på morgenen : Anduril :)

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 nov 03, 11:12
Endret: 24 nov 03, 11:13
Tviler på Nilsson hadde svart på dette hvis ikke media hadde tatt det opp.
Tror han har kommet seg ned på jorda nå, hjelper å si ifra!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 24 nov 03, 11:15
Er jo hyggelig at de diskuterer plassering av PlankeHaugen, men det hjelper så fint lite når de skal ha blodpris for at vi skal stå der...

*fortsatt gretten over prishoppet*

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 24 nov 03, 13:27
Næææææhhhh !!!

Jeg kom i avisen også jo :eek:

Svar fra Nillson

Skal si at f-b.no sakser fra både det ene og det andre for tiden. Linker både til denne siden, plankehaugen og omtrent alle andre steder FFK nevnes

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914