ffksupporter.net presenterer årets juniorstall
En liten kuriositet verdt å nevne er at samtlige juniorspisser fra i fjor har forlatt klubben. Unntaket er Michael Trulsen, som nå er A-lagsspiller.
PS! De nye spillerne er ikke formelt klare, men overgangspapirene har blitt oversendt kretsen. Dermed er det bare formaliteter som gjenstår.
Nå, hvem tror dere blir morgendagens FFK-stjerne?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Eirik Laabak og Emil Mikalsen er store talenter, selvom de bare er 14(blir 15) år! Tror nok vi kommer til å se hvertfall en av dem for FFK om noen år. Arezu er også bra.
Har sett noen treninger, og juniorlaget spiller kjempebra! Det går fort, med en og to berøringer. De klarer fint å få til et spill med høyt tempo, og spiller en artig fotball!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Ære være Fredrikstad
Opprinnelig postet av Holters
Nå, hvem tror dere blir morgendagens FFK-stjerne?
Hvem som blir stjerne er aldri godt å si, nåløyet er trangt nok for å i hele tatt komme med i stallen.
Men Krathe, Becken, Thorvaldsen, Rafn og Nilsen er spillere som definitivt er spennende om noen år. Jeg setter pengene mine en av disse. Hvem? Det vil tiden vise...
Ellers er Dardan en veldig spennende type. Flott stoppertype. Har ihvetfall fysikken og spillestilen i orden. Siste års junior i år. Er spent på om han utvikler seg nok til å få kontrakt.
God bedring, Dagfinn!
Stallen ble strengt talt presentert der.. Men isåfall, tror dette blir et bra lag jeg.. Kan nok ikke hevde seg som ifjor tror jeg med det første, (årgangene som har vært har vært veldig gode)..men tror nok dette laget har stort potensiale fremover!
Opprinnelig postet av ffkfmv
Fin sak! Men " I år som i fjor er ffksupporter.net først ute med å presentere årets juniorstall".. Så du ikke innslaget på FFK-tv om torsdag?
Hehe, jeg hadde faktisk ikke sett det klippet og har ikke lagt merke til en eventuell diskusjon her inne, så gikk på en liten smell der. Men vi har litt mer informasjon i det minste da!
Har du lest forumets retningslinjer?
Jeg har veldig trua på Odillon Kashama og Marius Krathe..
Håper flere kan slå igjennom og bli stjerner på a-laget om noen år..
Moro at vi har flere gode talenter.
FFK JR har skaffet seg ny spiller på 18år mener jeg det var. Norsk-Nederlender... Jobbes med papirene nå for tiden. Håper på et unntak i forhold til overgangsvinduet.
Gjelder virkelig overgangsvinduet for juniorfotball også? Syns jeg hørtes rart ut. Noe mer info om han?
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Ja, det gjelder visst. Vet svært lite om denne spilleren. Hørte bare fra en innad i FFK som nevnte dette, men Holters har vel mer info regner jeg med.
Opprinnelig postet av Rey
Gjelder virkelig overgangsvinduet for juniorfotball også? Syns jeg hørtes rart ut. Noe mer info om han?
Ja, tror det gjelder helt ned i 7. div også. Man må melde overgang innafor dissa tidsrammene tror jeg... Latterlig etter min mening, i alle fall i de laveste divisjonene!
Noen som skal på jr cupkampen i dag?
Blir det solgt billetter på stadion eller i aristokraten?
Opprinnelig postet av Modric
Noen som skal på jr cupkampen i dag?
Blir det solgt billetter på stadion eller i aristokraten?
Jeg skal. Medl. i Plankehaugen kommer gratis inn.
Er ikke medlem av plankehaugen lenger, så jeg må kjøpe!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914