Husk meg
Brukernavn
Passord

Dette krever at FFK leverer varene, dvs medalje til året!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 24 nov 03, 11:39
Med disse prisene som vi skal betale er det et klart signal om at "varene må bli levert" i form av en medalje.

Jeg synes at sitteplasser er en uting som har kommer for å bli, men at FFK skal ta seg så godt betalt av sine fans i forhold til andre klubber trodde jeg ikke.

Håper ikke siste ord er sagt i denne saken!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 24 nov 03, 12:54
De holder vel fast på sine målsettinger regner jeg med.

Nå betaler vi for toppfotball, og da må vi finne oss i å betale mer enn tidligere.

Slutt og syt!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 24 nov 03, 13:27
Ja så da skal vi betale for VIRKELIG toppfotball ævv! 200 spenn tilsvarer medalje-priser det:cool:

Pættærnæ døm hang og slang!!

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 24 nov 03, 13:30
Endret: 24 nov 03, 13:30
Det er muligens det som er målsettingen, det vet jeg ingenting om. Men det er vel medalje som er målet på litt sikt.

Uansett kan klubben forberede seg så godt som mulig å gjøre sitt beste. Billettprisene gir ingen garanti for høy plassering. Budsjettet som helhet derimot kan gi en pekepinn på hvor vi havner på tabellen.

Dessuten betaler vi for underholdning, ikke tabellplassering!!!

Frode

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 24 nov 03, 14:10
Opprinnelig postet av Frode

Dessuten betaler vi for underholdning, ikke tabellplassering!!!

Vel, i år betalte vi stort sett kun for tabellplasseringa. Det var vel ikke spillet som underholdte mest siste år...? ;)
Enig i at FFK bør levere varene til året...

Hvis de fleste lar være å betale sesongkort, og løser inn billett ved hver kamp tror jeg nok klubben tar signalet...

Stadion på FMV!

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03

Lagt til: 24 nov 03, 14:20
Opprinnelig postet av Frode
De holder vel fast på sine målsettinger regner jeg med.

Nå betaler vi for toppfotball, og da må vi finne oss i å betale mer enn tidligere.

Slutt og syt!

Vel....... syte, kan jeg vel ikke kalle det jeg skrev i mitt første innlegg, men jeg missliker sittetribuner.......

angående bilettpriser er jeg villig til å betale mye, men det blir et meget stort forventningspress på klubben pga høye priser og stort budsjett.... ingen tvil om det....

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 25 nov 03, 09:55
Endret: 25 nov 03, 09:58
Det er vel det Eggen sier at de lever på forventningspresset, og at ett visst press er å foretrekke for da er jo interessen på topp.

Tror nok at det blir noe utskiftning i de som kjøper sesongkort, men de får nok solgt like mange som i fjor.

FFK satser på å bli i tippeligen. Vi må huske på at klubber som Ålesund og VIF var de som rykket ned/nesten rykket ned. Og vi skal opp på ett nivå over disse lagene. Selvsagt vil det koste penger.

PS! 1
Jeg mener ikke at dette er billig, men det er det som må til for å kunne hente spillerne vi trenger for å hevde oss.

PS! 2
Synes det blir dumt å kreve medaljeplassering pga billettprisene. Men vi kan kreve innsats og underholdning, noe som jeg tror er viktigst for de fleste på tribunen.

Klubben viser med dette at de har ambisjoner om å etablere seg i tippeligan. Det er en bra ting! Har forståelse for at det blir dyrt for noen, men hva er alternativet ?

PS! Det blir fortsatt ståplasser til rundt 100 lappen for de som ikke har spart opp nok kroner i vinter ;-)

Frode

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 12:27
Så må man se litt ironien i innlegga da Frode":rolleyes:
Er selvvfølgelig ikke realistisk å forvente medaljer!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 25 nov 03, 15:04
Hehe..blir litt ivrig i slike debatter. Ikke meningen å fornærme noen, så det er sagt!

Jeg håper bare at 30kr +- på billettprisen ikke skal dominere FFK vinteren ;-)

Gleder meg til treningskampene!

Frode

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914