Penga rår i Premier League
Trist.
---------------------------
Den unge generasjonen...
http://www.brigaderodhvit.com
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Eneste som er trist med dette er at det mest sansynlig ikke kommer kamper hit til landet!
Da er det vel greit for deg at FFK-VIF spiller i Tampere i Finnland.
en ekstra kamp som spilles i utlandet, har det virkelig så mye å si? Desuten er premier league noe større en norsk tippeliga... kan derfor ikke sammenlignes.
Men det er klart, det synd for supporterne som ikke får fulgt laget, det skal jeg være enig i, men for supportere i det landet kampen skal spilles i betyr det nok enormt mye!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
En sånn kamp kan avgjøre alt, hele ideen med en liga må vel være at alle skal kjempe på like premisser, mot de samme lagene borte og hjemme, og ikke med en `random` runde som kan avgjøre alt, alt avhengig av hvor heldige man er av den evenutelle trekninga som vil foregå.
lets say at arsenal og united ligger likt på toppen og alt skal avgjøres i den siste forundringsrunden. Arsenal trekker et lag som allerede er klare for the championship mens
united møter et lag som snuser på 6. plassen og alt det 6. plassen innebærer, en ekstra motivasjon..
Arsenal vinner lett 3-0 mens United bare klarer 1-1.. den dagen dette skjer skal jeg personlig saksøke FA, la oss alle håpe at denne ideen aldri aldri blir gjennomført.
Alt i alt et forkastelig forslag!
Helt feil med en ekstra runde, kan også påvirke bunnstriden kraftig!
Men ikke noe imot om arsenal skulle vinne serien på den måten
Opprinnelig postet av Martin_
http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/07/526234.html
Trist.
Horribelt forslag! Balløyas nasjonalidretts siste runde skal plutselig legges ut for salg?!?! Hva blir det neste? Kanskje hele lag kan kjøpes? Hva om en multimilliardær ønsker at Man U skal være et amerikansk lag, og kjøper hele sulamitten. Da tenker jeg ikke på spillerne, men hele laget. Før vi vet ordet av det så heter de Microsoft United vel?
Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Martin_
http://www.dagbladet.no/sport/2008/02/07/526234.html
Trist.Horribelt forslag! Balløyas nasjonalidretts siste runde skal plutselig legges ut for salg?!?! Hva blir det neste? Kanskje hele lag kan kjøpes? Hva om en multimilliardær ønsker at Man U skal være et amerikansk lag, og kjøper hele sulamitten. Da tenker jeg ikke på spillerne, men hele laget. Før vi vet ordet av det så heter de Microsoft United vel?
Det er jo i realiteten mulig :)
heia heia...
For en gangs skyld er jeg faktisk enig med Blatter i en sak. De eneste som ville ha tjent på dette var de fire store klubben.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914