Husk meg
Brukernavn
Passord

Helt ok priser!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 11:28
Endret: 25 nov 03, 11:29
Var ikke så veldig seriøst ment Frode;)
Har ikke spesielt god råd, men jeg skal på alle kampene uansett, de fleste bortekampene også.

Ingen tvil om hva jeg har øverst på lista mi over prioriteringer.
Allikevel mener jeg prisene for sitteplasser er litt drøyt, men jeg står så hvorfor klager jeg da ? Mest fordi jeg frykter at mindre og mindre folk møter opp i motgang med dyr pris. FFK har uansett gått ut og forklart hvorfor osv i FB.no, føler meg ferdig med denne saken.

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 25 nov 03, 12:00
"Mest fordi jeg frykter at mindre og mindre folk møter opp i motgang med dyr pris."

Enig!

Tøff i tryne og tøff i trynet Frode, det er lov å si meninga si også for deg og målet ditt er nok det samme som for oss andre: Flest mulig inn på kampene og mest mulig penger til FFK. Så blir det et spørsmål om smertegrense.

Hvor mange når smertegrensa nå og hvor mange blir så forbanna at de ikke møter opp mer? Det er mange som ordlegger seg slik. Det er prishoppet som er altfor høyt!

Men FFK må komme mer på banen her og forklare realiteter og be mer om forståelse for dette.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

ingergml

A-lagspiller
Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 12:27
Endret: 25 nov 03, 12:29
Vi som ikke er medlem av PLANKEHAGEN, vi melder oss inn !!!:)

"Nattevakta":)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 15:16
Stappfull stadion og seier over Vålerenga i første runde!!!

Drømme drømme ;-)

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914