Utelivet i Fredrikstad
Utelivet i Fredrikstad suger, jeg synes synd på dere ungdommer under 20 som bare har jonsen å gå på. Var å undersøkte aldersgrensene litt, og fikk vite at det var 20 de fleste stedene. Dårlig synes jeg.
det utroligste synes jeg var tiger tiger med disse aldersgrensene: onsdag:20, fredag:22 lørdag:25
Har på følelsen at utelivet er ganske dårlig for folk under 20 ellers i landet også. Stavanger og Oslo har hvertfall ikke noe hårreisende morsomt å by på.
---------------------------
You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Utelivet i Fredrikstad suger, jeg synes synd på dere ungdommer under 20 som bare har jonsen å gå på.
Synes vel mer synd på jonsen som har byens fattigste klientell. Ingen gidder å drive et utested med høy husleier når det bare kommer fjortiser med falsk leg og 50,- på lomma?
"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Utelivet i Fredrikstad suger, jeg synes synd på dere ungdommer under 20 som bare har jonsen å gå på.Synes vel mer synd på jonsen som har byens fattigste klientell. Ingen gidder å drive et utested med høy husleier når det bare kommer fjortiser med falsk leg og 50,- på lomma?
Var på Jonsen en gang forrige helg, og da kosta det 100 pr pers.. for å komme inn..
bymiljøet her er forferdelig dårlig.. men har hørt det er værre i særp og i moss :P
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=514198
Makan til uteliv da.....
hmm....
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Utelivet i Fredrikstad suger, jeg synes synd på dere ungdommer under 20 som bare har jonsen å gå på.Synes vel mer synd på jonsen som har byens fattigste klientell. Ingen gidder å drive et utested med høy husleier når det bare kommer fjortiser med falsk leg og 50,- på lomma?
Var på Jonsen en gang forrige helg, og da kosta det 100 pr pers.. for å komme inn..
bymiljøet her er forferdelig dårlig.. men har hørt det er værre i særp og i moss :P
Utelivet i Moss er ikke mye å skryte av nei... Har vært ute der en noen ganger,og det er liksom ikke store trykket der..!
Særp vet jeg desverre ikke no om
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914