Før kampen: Brann - FFK (1. serierunde)
Godt å komme igang igjen.
Brann er klare favoritter, men kampen skal spilles før poenga deles ut..
Normalt hadde jeg tippa 3-1 til Brann, men tror ikke dette blir normalt.
Brann har ett nesten "hysterisk" press på seg fra normalt "halvgale" Brannfaaans, men i dag ekstra stort. De forventer jo at Brann skal fortsette gullmarsjen. Det tror jeg kan bli Brann sin bane, de er ofte ikke så flinke til å takle det enorme presset. Ser bare tilbake på hjemmekamper på høsten de siste to år, når også presset fra Brannfaaansen er blitt hysterisk.
Derfor håper og tror jeg at FFK kan ta med seg ett poeng hjem, gjerne alle tre.
Like vel Brann er favoritt, men alt kan skje.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
ER Kvisvik syk eller ikke? Intervjuet hos Brann sa jo at han var i Bergen. hva skjer? www.vg.no/pub/vgart.hbs Her står det at han ikke er med. Hva stemmer?
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
ER Kvisvik syk eller ikke? Intervjuet hos Brann sa jo at han var i Bergen. hva skjer? www.vg.no/pub/vgart.hbs Her står det at han ikke er med. Hva stemmer?
Siden Brann-TV har intervjuet han i Bergen på lørdag mens resten av laget gjennomfører siste trening før kampen i bakgrunn, så kan vi nok trygt si at Kvisvik er på plass i Bergen :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Han har aboslutt ingen forutsetninger for å kunne klare seg der ute, også mot Brann av alle lag.. Nei og nei!
I underkant av fire timer igjen, er utrolig spent nå! Lader opp med Liverpool mot Everton, før det hele braker løs i Bergen. Kommer mest sannsynlig til å bli en fantastisk kamp, og jeg tror vi får se en del mål- forhåpentligvis flest til FFK. :)
Aller mest spent på å se på venstrekanten vår, om den slår til umiddelbart eller trenger litt tid til å få kjenne på nivået. Er fornøyd om vi klarer å gjennomføre en kamp vi er fornøyde av, så får vi se om det holder til poeng eller ikke. For på en god dag, er faktisk Brann det beste laget i Norge. Det fikk vi bevis på i fjor.
Vil gjerne unngå serieåpning som i fjor, vil ikke ha en kjedelig start på det som kan bli et fantastisk fotballår sett med rød-hvite øyne!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
staw?Braathen?
Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet
Opprinnelig postet av Bob Page
Leser på VGD at Brannfansen syns Gashi er ei hore. Noen som har en fjerneste peiling på hvorfor det ? Det var jo da han var i Enga han tok den såkalte "judas-overgangen"...
De har vel like "skærpe" supportere som enkelte av våre? Vi skriker og hyler om horer vi óg - nær sagt uansett overganger og antall millioner som har fosset inn i kassa.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
foresten bra trøkk i kanarifansen idag! bodø-leder over kamma:)
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av SirLion
lagde egen tråd jeg, hvor vi følger Tippeligaen
tenkte akkuratt på det.. kan jo ikke ødelegge denne tråden med alle de andre møkka lagene;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914