Artikkel om Fredrikstad i A-Magasinet
A-Magasinets hovedsak i dag heter "Hvorfor elsker noen Fredrikstad?". Den tar for seg fremveksten av lokalpatriotisme i byen vår de siste årene, med spesiell vekt på Lange Flate Ballær-filmene. Men det står også litt om FFK og byen generelt. Trivelig lesning.
Jeg skal se om jeg får scannet den inn og lastet opp en PDF i løpet av dagen. Om du ikke har tålmodighet til å vente er det bare å stikke ut og kjøpe Aftenposten.
Jeg skal se om jeg får scannet den inn og lastet opp en PDF i løpet av dagen. Om du ikke har tålmodighet til å vente er det bare å stikke ut og kjøpe Aftenposten.
---------------------------
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
SYnes ikke det stod noe særlig interessant der men... Ble skuffet over artikkelen for å være ærlig.
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Tja, som helgelektyre synes jeg den fungerte fint. Jeg fant ingen lur måte å laste opp hele artikkelen som PDF, men her er i hvert fall de enkelte sidene som jpg.
Forside
Side 1
Side 2
Side 3
Side 4
Side 5
Side 6
Side 7
Forside
Side 1
Side 2
Side 3
Side 4
Side 5
Side 6
Side 7
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Syns detta var en slik bra artikkel sjøl jeg!
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Kjempefin artikkel
FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914