Husk meg
Brukernavn
Passord

Hællæ

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 18 mar 08, 00:28

http://www.f-b.no/article/20080317/NYHET/456722131/1002/AKTUELT

haha fantastisk påfunn:)

---------------------------

signatur

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 18 mar 08, 02:02
Helt enig. Syntes hele Hællæwood-ideen var tåpelig, men slik skiltet står fram nå, blir det jo bare genialt...

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
----
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
------
FFK - Østfolds stolthet

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 18 mar 08, 09:34
Suverent

Bra jobbet! Ventet bare på at noen skulle gjøre dette!

RHE Ultrasmentalitet

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 18 mar 08, 11:09
Som en annen nevnte på artikkelen til FB, så hadde det vært genialt med HÆLLÆ inn til fredrikstad og Prekæs ut av fredrikstad

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 18 mar 08, 11:09
Så dere er for hærverk på andre manns eiendom dere 3 foran her altså ?

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 18 mar 08, 11:43
Opprinnelig postet av Willy Renè

Det må jo være opp til folket i byen her om man vil ha det skiltet eller ikke. Meningene er delt, men det ser ut til at de aller fleste ikke liker skiltet. Jeg synes det var et artig påfunn å fjerne "wood".

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 18 mar 08, 11:56

Artig påfunn! Med "hællæwood" virket vi som en gjeng selvgode tullinger, som var sååååå superstolte fordi vi fikk eksponert vår angivelige harry-kultur til resten av Norge med Lange Flate Ballær..

Med bare "hællæ" virker vi mer som om vi har litt selvironi, og det er en artig måte å ønske folk velkommen til byen på!

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-

Willy Renè

Landslagsspiller

Lagt til: 18 mar 08, 12:18

Opprinnelig postet av danan

Det må jo være opp til folket i byen her om man vil ha det skiltet eller ikke. Meningene er delt, men det ser ut til at de aller fleste ikke liker skiltet. Jeg synes det var et artig påfunn å fjerne "wood".

Det er absolutt lov å være uenig.

Men å begå hærverk på annen manns eiendom er for meg utenkelig.  De gutta som har gjort det oppfører seg som ren og skjær bærme, det har ingenting med å uttrykke meninger å gjøre, det er og blir hærverk.

danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06

Lagt til: 18 mar 08, 13:40
Demontering, ikke hærverk.

- Skiltet er levert. Vet ikke om WOOD blir satt opp igjen.
f-b.no/article/20080318/NYHET/430765439/1002/AKTUELT#

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05

Lagt til: 18 mar 08, 14:04

Men å begå hærverk på annen manns eiendom er for meg utenkelig.  De gutta som har gjort det oppfører seg som ren og skjær bærme, det har ingenting med å uttrykke meninger å gjøre, det er og blir hærverk.

Men da var du jo flaks, att hærvekrket slo så heldig ut for oss frekstinger

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07

Lagt til: 20 mar 08, 02:39

Hei, mr. Alt er relativ. "Hærverk på andre manns eiendom", jaha. La oss si at en venn av deg forsiktig demonterte porten inn til din eiendom, og la den inn i din garasje. Han gjorde dette for ditt eget beste, porten var lys grønn, ditt hus var rødt. Hærverk? Nei. Mest sannsynlig tenker du"Oi, så dum jeg var. Den porten passet jo ikke til mitt hus. Vi lar det stå som det er!".

Det er forresten ikke nødvendig å være så hårsår. Visse ting kan man ta med et smil. Dette tok jeg med et meget stort smil når jeg kjørte inn til sentrum mandag morgen. Hællæwood var bare patetisk.

Willy Renè

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mar 08, 09:56
Opprinnelig postet av PlatinumCruiser

Hei, mr. Alt er relativ. "Hærverk på andre manns eiendom", jaha. La oss si at en venn av deg forsiktig demonterte porten inn til din eiendom, og la den inn i din garasje. Han gjorde dette for ditt eget beste, porten var lys grønn, ditt hus var rødt. Hærverk? Nei. Mest sannsynlig tenker du"Oi, så dum jeg var. Den porten passet jo ikke til mitt hus. Vi lar det stå som det er!".

Det er forresten ikke nødvendig å være så hårsår. Visse ting kan man ta med et smil. Dette tok jeg med et meget stort smil når jeg kjørte inn til sentrum mandag morgen. Hællæwood var bare patetisk.

Jada, kan godt ta det med et smil, det er ingen alvorlig sak, men det er bare det at grensene for hva som blir akseptert blir stadig strukket lenger og lenger, og det er en betenkelig utvikling.

Tilbake til garasjeporteksemplet ditt: Jeg synes ikke naboen eller andre skal foreta avgjørelser for meg, eller vite hva som er til mitt eget beste.  Fargevalg etc. er noe man avgjør selv.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04

Lagt til: 23 mar 08, 00:23

Jeg synes Hællæwood-skiltet er storartet. Synd det ikke er større, permanent og bedre plassert. Det viser at byen ikke tar seg selv så høytidelig - samt bruker dette ordspillet for å promotere Fredrikstad som en filmby. Noe den faktisk er i ferd med å bli. I hvertfall hvis Zwart & Co og andre utøvende filmkunstnere får lov å fortsette her i byen. Stå på hællæwood!! Først var det Raymond, så ble det FFK. Og nå også filmsuksseer! Hællæwood er bra promotering for byen vår.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 23 mar 08, 23:50
hællæwood høres bare så innmari harry ut.. Hællæ på vei inn i fredrikstad og prekæs på vei ut derimot hadde vært knall!

kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04

Lagt til: 24 mar 08, 16:30
Opprinnelig postet av Solheim
hællæwood høres bare så innmari harry ut.. Hællæ på vei inn i fredrikstad og prekæs på vei ut derimot hadde vært knall!

Jeg er enig i at det hadde vært mer Fredrikstad, men mindre harry hadde det nok ikke vært ;)

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 25 mar 08, 14:12
Aprops "Hællæ" vil jeg gjerne tipse folk om Ebenezar von Schmecks Tæsseepos, "Kællen jo".

God fornøyelse

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07

Lagt til: 25 mar 08, 20:11
hehe, nei kan nok være litt enig i det ;P .. men litt mindre harry hadde det da vært, hvis man først skal ha no skilt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914