Husk meg
Brukernavn
Passord

Lagoppstillingen mot Hødd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 04 mai 03, 09:28
Noen som vet om den oppstillingen i dagens FB er "riktig"? I så fall synes jeg midtbanen begynner å nærme seg det maksimale. Ser heller Bjørnar og Risholt son indreløpere, de fungerte jo meget bra i fjor. tror på 3-1 seier til FFK i kveld:-)

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 04 mai 03, 10:15
Pleier jo å stemme ganske bra det de har skrevet tidligere i hvertfall... Syns laget er veldig bra, godt trekk å flytte helland ned på venstreback... Midtbanen er offensiv så det holder, så vi får satse på at ffk går hardt ut og kjører over hødd!! :ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 04 mai 03, 11:42
Håper den er riktig. Da er vi snart der vi skal være tror jeg. Spesielt på venstre back har vi slitt litt synes jeg.

Dette bør bli en trepoengare.

:ffk: :ffk: :ffk:

Elleve røe og vite kællær

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 04 mai 03, 12:19
Ja, venstre back har vært en svakhet hos oss... Selv om Hagen har en god pasningsfot imponerte han absolutt ikke i forrige kamp... Tror Helland har det som skal til for å ta plassen som venstre back... Samtidig åpner jo dette for Melo på midten :D GLIMRENDE :D :ffk::ffk:

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914