Gashi ?
"Men alt tyder på at den klubben som til slutt får Gashis underskrift må ut med over en million norske kroner."
Her spekuleres det altså i at summen kan komme opp i mer enn 1 million, for norges kanskje mest ettertrakdede spiller i øyeblikket. Det setter Moss sitt prisforlangende på Brenne i et lys, som igjen setter Moss i et kravstort lys.
Her spekuleres det altså i at summen kan komme opp i mer enn 1 million, for norges kanskje mest ettertrakdede spiller i øyeblikket. Det setter Moss sitt prisforlangende på Brenne i et lys, som igjen setter Moss i et kravstort lys.
---------------------------
Macka fra start!
"Et kravstort lys."
Den var fin. Den skal jeg huske.
"Et kravstort lys"
:p
Den var fin. Den skal jeg huske.
"Et kravstort lys"
:p
rart at du som kommer fra Moss og er vant med "lysfontener", reagerer:p så sterkt på det, men...
Macka fra start!
hehe. Jeg er bare veldig glad i ny-ord (og vendinger), Djpete, og ditt var så bra så jeg klarte ikke unngå å kommentere det!:p
La nå bare Moss drite seg ut. Brenne går gratis neste år, fordi da er jo Moss fortsatt i 1. div.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
La nå bare Moss drite seg ut. Brenne går gratis neste år, fordi da er jo Moss fortsatt i 1. div.
Drikk mer tran!
Ser nok ut som han glipper også:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=204279
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=204279
Tromsø ?
Selv om han er oppvokst i nord så håper jeg allikevel at genene hans tilsier en noe varmere plassering av kropp og sjel.
Så får heller Høgmo være Høgmo i denne omgang.
Selv om han er oppvokst i nord så håper jeg allikevel at genene hans tilsier en noe varmere plassering av kropp og sjel.
Så får heller Høgmo være Høgmo i denne omgang.
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914