Gashi ?
Ble medlem: 30 mar 03
Lagt til: 25 nov 03, 15:22
Noen som har sett mye av ham denne sesongen.?.Virker høgt prioritert av klubben..Så ham mot sandefjord..Meget god løpsstyrke og helt klart stort potensial,men også en grinætæss som søt til dommeren hele tiden..Litt Zlatan liksom.
Andres inntrykk ?
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 25 nov 03, 15:27
Så ham første gang i Lystlunden 16. mai mellom Ørn og FFK. Imponerte ikke da og ble vel også byttet ut, men hadde slitt med skade, tror jeg. Dessuten kan promille ha påvirket min bedømmelseskraft.
Har sett han i ca 5 tv-sendte kamper for Vålerenga, og han har vel nesten vært Engas beste i samtlige av de. Får masse skryt av Vålerengasupportere og ledelsen. De har jo også gitt klart uttrykk for at de vil benytte seg av opsjonen de har for å hente ham, dessuten vil Gashi bli i Enga. Ergo ser jeg ikke helt hvorfor FFK bruker så mye ressurser på ham, men de vet kanskje ting jeg ikke vet?
Gashi har vel først og fremst sin styrke gjennom stor arbeidskapasitet. Han er nesten overalt på banen samtidig! Løper utrolig mye altså og har dessuten god teknikk. Mangler vel fortsatt litt fysikk og målteft. Er trolig et av landets aller største talenter.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 25 nov 03, 15:38
Gashi har skrevet under tre års kontrakt med Vålerenga og er uaktuell for FFK, kilde Gjengangeren
Lagt til: 25 nov 03, 15:41
Ingen bombe. Da er det bare å fokusere på Buer Johansen for Harry & co!
Lagt til: 25 nov 03, 21:08
Dette er altså ikke sant, i følge Harry Hansen.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lagt til: 25 nov 03, 21:37
Lagt til: 25 nov 03, 21:39
Det ble vist feil, her kan dere lese fra Gjengangeren
Stortrives i VIF
Jalland ble byttet ut mot slutten, og fikk noen grusomme sluttminutter på sidelinjen.
– Det var fælt å stå og se på, men utrolig deilig til slutt. Det var en rotete kamp, men det var en kamp der kun resultatet var viktig. Det ble vel uansett ganske severdig, med seks scoringer allerede før pause, sier Jalland, som hadde noen voldsomme dueller med tidligere klubbkamerat Geir Fevang.
– Jeg hadde oppgaven med å følge han defensivt, og dermed ble det mye løping. Skulle gjerne vært med mer fremover, men jeg hadde oftest løpt meg helt hjem når vi kontret, sier den tidligere Ørn-spilleren som har kontrakt med Vålerenga ut år 2006. Og ser ut å slippe noen ny tur innom 1. divisjon.
– Nå vil jeg bare etablere meg som en eliteserie-spiller i Vålerenga. Jeg stortrives i klubben, og publikummet er bare helt fantastisk, sier han.
Lagt til: 25 nov 03, 21:46
Du supporter... Er ikke dette Jørgen Jalland? Ikke Gashi...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 25 nov 03, 21:47
Hva har dette med Gashi å gjøre ?
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 25 nov 03, 23:11
Tror det er klippet og limt litt hulter til bulter folkens, for del 1 av saken er tydeligvis om Jalland, men leser dere fra "- Jeg hadde oppgaven..." ser dere at det er myntet på Gashi, Jalland har aldri vært Ørn-spiller...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Lagt til: 25 nov 03, 23:19
Opprinnelig postet av KeJ
Jalland har aldri vært Ørn-spiller...
Akkurat det medfører heller ikke riktighet. Jalland gikk i sin tid fra Ørn Horten til Sandefjord.
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 25 nov 03, 23:39
Gashi er dritbra. Så enkelt er det bare
Ble medlem: 19 aug 03
Lagt til: 27 nov 03, 10:57
Leste akkurat en liten teori på VGD om at det var Enga ASA som hadde opsjon på kjøp av Gashi. Som kjent så forsvinner jo Enga ASA nå, og derfor så gjelder heller ikke opsjonen.
Det kan jo i alle fall være en mulig forklaring på hvorfor det i det hele tatt er snakk om å kunne kjøpe han nå ?
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 27 nov 03, 11:25
Gi han bedre lønn enn Enga klarer!!! Dette er en spiller som kan bli landets beste midtbanespiller!!
Og med en teknikk som varmer mitt hjerte ;-):ffk:
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 27 nov 03, 11:32
Men nå skal man ikke betale for hva som kan komme, men hva som faktisk er, og Gashi skal ikke overbetales p.t. Viser han derimot at han fortjener bedre betingelser, via godt spill i FFK, over tid, ja da kan de gjerne åpne sekken litt... Men de bør ikke lokke med gull og grønne skoger før han har vist at han passer inn i FFK...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Lagt til: 27 nov 03, 14:01
Ser ut som Gashi blir i Enga under Rekdal ja. Dessuten er RBK klare med å tilby kontrakt, så ser fort ut som vi blir for små her. Utenlandske klubber skal også være inne i bildet, så ser liksom ikke hvorfor Gashi skal ende opp i Fredrikstad.
Nok en artikkel om Gashi ---------------------------
Lagt til: 27 nov 03, 14:09
Rune Buer blir sikkert kontaktet av FFK som neste mann på lista siden det ser ut som RBK vil ha Gashi.
FFK ville jo betale 750000 for Brenne, da er vel muligheten der for at vi har råd til Rune Buer som forlangte 700-900000 i lønn
Ble medlem: 28 mar 03
Lagt til: 27 nov 03, 14:17
Hvis det stemmer at situasjonen for gashi blir avklart neste uke blir det vanskelig for oss siden Harry er på ferie.
Håper ikke alle blir kapret i den tiden han nyter solen i Brasil :)
Lagt til: 27 nov 03, 14:51
Frode Kværneng skal forhandle
Lagt til: 28 nov 03, 17:36
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 28 nov 03, 18:07
"Men alt tyder på at den klubben som til slutt får Gashis underskrift må ut med over en million norske kroner."
Her spekuleres det altså i at summen kan komme opp i mer enn 1 million, for norges kanskje mest ettertrakdede spiller i øyeblikket. Det setter Moss sitt prisforlangende på Brenne i et lys, som igjen setter Moss i et kravstort lys.
Macka fra start!
Ble medlem: 27 aug 03
Lagt til: 28 nov 03, 19:12
"Et kravstort lys."
Den var fin. Den skal jeg huske.
"Et kravstort lys"
:p
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 28 nov 03, 22:20
rart at du som kommer fra Moss og er vant med "lysfontener", reagerer:p så sterkt på det, men...
Macka fra start!
Lagt til: 28 nov 03, 23:10
hehe. Jeg er bare veldig glad i ny-ord (og vendinger), Djpete, og ditt var så bra så jeg klarte ikke unngå å kommentere det!:p
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 29 nov 03, 21:55
La nå bare Moss drite seg ut. Brenne går gratis neste år, fordi da er jo Moss fortsatt i 1. div.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Lagt til: 01 des 03, 00:04
Opprinnelig postet av thomkat
La nå bare Moss drite seg ut. Brenne går gratis neste år, fordi da er jo Moss fortsatt i 1. div.
:ffk::ffk::ffk:
Drikk mer tran!
Ble medlem: 29 sep 03
Lagt til: 04 des 03, 15:33
Ser nok ut som han glipper også:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=204279
Ble medlem: 31 okt 03
Lagt til: 04 des 03, 16:21
Endret: 04 des 03, 16:22
Tromsø ?
Selv om han er oppvokst i nord så håper jeg allikevel at genene hans tilsier en noe varmere plassering av kropp og sjel.
Så får heller Høgmo være Høgmo i denne omgang.
FFK and Wisla Krakow forever...
06/10/2024 22:02 | 2001f914