Gashi ?
Andres inntrykk ?
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Har sett han i ca 5 tv-sendte kamper for Vålerenga, og han har vel nesten vært Engas beste i samtlige av de. Får masse skryt av Vålerengasupportere og ledelsen. De har jo også gitt klart uttrykk for at de vil benytte seg av opsjonen de har for å hente ham, dessuten vil Gashi bli i Enga. Ergo ser jeg ikke helt hvorfor FFK bruker så mye ressurser på ham, men de vet kanskje ting jeg ikke vet?
Gashi har vel først og fremst sin styrke gjennom stor arbeidskapasitet. Han er nesten overalt på banen samtidig! Løper utrolig mye altså og har dessuten god teknikk. Mangler vel fortsatt litt fysikk og målteft. Er trolig et av landets aller største talenter.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Stortrives i VIF
Jalland ble byttet ut mot slutten, og fikk noen grusomme sluttminutter på sidelinjen.
– Det var fælt å stå og se på, men utrolig deilig til slutt. Det var en rotete kamp, men det var en kamp der kun resultatet var viktig. Det ble vel uansett ganske severdig, med seks scoringer allerede før pause, sier Jalland, som hadde noen voldsomme dueller med tidligere klubbkamerat Geir Fevang.
– Jeg hadde oppgaven med å følge han defensivt, og dermed ble det mye løping. Skulle gjerne vært med mer fremover, men jeg hadde oftest løpt meg helt hjem når vi kontret, sier den tidligere Ørn-spilleren som har kontrakt med Vålerenga ut år 2006. Og ser ut å slippe noen ny tur innom 1. divisjon.
– Nå vil jeg bare etablere meg som en eliteserie-spiller i Vålerenga. Jeg stortrives i klubben, og publikummet er bare helt fantastisk, sier han.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av KeJ
Jalland har aldri vært Ørn-spiller...
Akkurat det medfører heller ikke riktighet. Jalland gikk i sin tid fra Ørn Horten til Sandefjord.
Det kan jo i alle fall være en mulig forklaring på hvorfor det i det hele tatt er snakk om å kunne kjøpe han nå ?
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Og med en teknikk som varmer mitt hjerte ;-):ffk:
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Nok en artikkel om Gashi
FFK ville jo betale 750000 for Brenne, da er vel muligheten der for at vi har råd til Rune Buer som forlangte 700-900000 i lønn
Håper ikke alle blir kapret i den tiden han nyter solen i Brasil :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914