Husk meg
Brukernavn
Passord

Dagfinn Enerly spiller ikke i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 nov 03, 16:18
Rosenborg ville ikke selge han i følge radio fredrikstad

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 03, 16:34
FFK ville ikke betale nok penger, synes vi skulle strekt oss langt for å få han. 400000 kroner er Dagfinn Enerly verdt. Skjønner ikke helt hvorfor FFK ønsker kvalitesspillere, når de ikke vil betale deretter. Har fått inntrykk av de er gniene, det være seg Simen Brenne, Enerly, eller andre.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 16:41
På fredrikstadfk.no står det at Enerly ikke er til salgs, står ikke noe om at prisen FFK har tilbudt er for lav. Men det er klart, dersom RBK går inn i forhandlinger, så er de villig til å selge. Men hva betyr egentlig 200 000 vs. 400 000 for RBK? (dersom det er prisene).

Vet ikke om "gniene" er det rette ordet. FFK vet jo selv hvor mye penger de har å rutte med. Men dersom ikke en overgangssummen RBK krever er svimlende høy, så synes jeg næringslivet i FFK burde klart å finansiere hvertfall deler av det. Det koster penger å satse i dag, men er en balansegang. Vil ikke ende opp som Enga.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 03, 16:45
I følge Adresseavisen var det at FFK ikke ville by nok

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 nov 03, 16:46
Pokker...

Men jeg smører meg med tålmodighet og regner meg at det blir en eller annen forsterkning for FFK i løpet av vinteren... Er jo en fordel om det er avklart før 311203, men det er ingen hast... Overgangsvinduet kan åpne for en del uante muligheter...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 nov 03, 16:46
400000?? hva tror egentlig ffk at de kan få spillere for? en av norges beste lags viktigste spiller når han er i form, må vi selvfølgelig opp i millionsum når man skal kjøpe.. hvis ffk skal fortsette å være så gnie, kommer vi ikke til å få noen forsterkninger...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 03, 16:53
Ganske naivt av FFK dersom RBK krevde 400 000 for Enerly, og at FFK syntes det var for mye. Går man slik inn i forhandlinger, så kan vi hvertfall glemme å knytte oss til spillere som er under kontrakt.

Nå går vel Trondsen i vasken også....

jonny28

Juniorspiller
Ble medlem: 22 apr 03

Lagt til: 25 nov 03, 16:53
grådighetskulturen slår til igjen! 400000 hva slags sum er det? for enerly, latterlig lite.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 nov 03, 16:57
Opprinnelig postet av Costanza

Nå går vel Trondsen i vasken også....

akkurat det skal vi faktisk være litt redd for...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 03, 16:59
For min del ville jeg heller hatt 4 forsterkninger, istedenfor for 5 og satset de pengene på Enerly isteden.
var ikke en av grunnene til at prisene på sesongkortene skulle gå opp var for å kjøpe gode spillere

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 03, 17:03
Endret: 25 nov 03, 21:16
Enerly var nok den spilleren på lista til Hansen og Eggen som var viktigst å få, slik jeg ser det. Skuffende dette, men man vet aldri i fotball. Plutselig skjer det noe. Lever fortsatt i håpet.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 17:06
Går ikke an å holde på sånn som dette når man prøver å skaffe spillere som er under kontrakt, kan begynne å lure på hva de driver med!

Hvis de holder på sånn som dette med en spiller som er det "heteste navnet på blokka" hva da med de som ikke er det ? :confused:

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 03, 17:12
Tror ønskelisten til FFK er bare falske forhåpninger for oss supportere.
Klubben må skjønne at det er forskjell på pris på en Opel og en BMW.
Terje Høili ønsket jo kvalitetspillere til FFK og var villig til å åpne lommeboka for det. Skjønner ikke dette her

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 17:16
Makan til krisemaksimering. Det ER kjøpers marked, og vi skriver november måned. Taktikkeri har alltid vært en stor del av overgangsmarkedet, la oss håpe at Harry og co også spiller dette spillet best.

Macka fra start!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 25 nov 03, 17:16
å fy f..., nå er jeg skuffa...

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Svein

A-lagspiller

Lagt til: 25 nov 03, 17:39
Ble det ikke noe på deg i helga, ajg?
...det kommer til å bli en lang og gretten vinter skjønner jeg. ;)

Tror nok det er best å avvente litt slik at gutta får anledning til å gjøre spillerkjøpa før de blir dømt nord og ned!

Stadion på FMV!

djpete

Landslagsspiller

Lagt til: 25 nov 03, 18:05
ajg er vel, med respekt å melde, ikke kjent som den mest optimistiske synser på ffksupporter.net:D

Macka fra start!

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 25 nov 03, 18:18
Ro ned.
Minnes tilbake på tiden før forrige sesong, og ikke minst i årets sesong. Det var krisemaksimering ettersom tiden gikk og "storfisken" ikke kom. "Har Harry mista grepet? Hva er det de egentlig driver med?" var utsagn som gikk igjen. Vi kan vel trygt si at "de" visste hva de drev med. Og det er vel strengt tatt få i Norge som vet det bedre. Ikke misforstå meg: vi skal ikke stole BLINDT på det gutta foretar seg. Men faktum er at de faktisk har VELDIG god oversikt over markedet av spillere i norge i dag. Det er - som djpete sier- kjøpers marked, og hvis FFK ikke ville gi mer for Enerly, har de nok helt sikkert en MEGET god grunn til det. Sorry, men jeg synes folk blir litt raske til å kritisere. Minner bare på Stian Johnsen-saken forleden. Da var det jo nesten så ille at folk ville sparke Harry. Det gikk jo bra det og.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:56
Når vi skriver april 2004 og FFK ikke har fått noen gode forsterkninger, da kan jeg henge meg på de som ikke er fornøyd med jobben Harry og andre rundt ham gjør. Men inntil seriestart neste år har jeg full tillitt til hva de driver med...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914