Lasse Olsen hyperaktuell for FFK?
Vet at Strømsgodset skal ha pressekonferanse i kveld i forbindelse
med profflisens.
Ryktene vil ha det til at Strømsgodset mangler penger for å få klubbliens, der kommer FFK inn med penger for å redder Strømsgodset samtidig som de får Lasse olsen
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Begynner å bli litt oppgitt over krav-og "ingen er gode nok for oss" mentaliteten til enkelte. Ærlig talt! Lasse Olsen etter noen uker i trening med Eggen, vil helt klart forsterke laget. Han ville faktisk også forsterket de fleste tippeligalag, når han er i form.
Kommer han så syr jeg 400 store flagg til neste sesong:cool:
Macka fra start!
Ettersom djpete skal sy 400 store flagg så får jeg vel håpe på at han kommer jeg også da !! Trenger jo flere flagg nå som det blir flere sitteribuner vet du.
Jeg kan i alle fall ikke huske at han utmerket seg i noen av kampene mot FFK denne sesongen ? Mulig at jeg husker dårlig, men jeg husker i alle fall at han har vært utskjelt en rekke ganger av Godset-fansen denne sesongen her. Greit at han springer fort, men det er jo ikke akkurat Beckham-presisjon på innleggene hans.
Kan godt være at det er et miljøskifte han trenger, og Eggen er dyktig, men jeg tror at han er over the top og på vei ned på andre siden.
Men igjen er det vel snakk om pris. Et faktum er det også at Lasse Olsen har vært svært trofast mot Godset i mange år, så er ikke sikker på om han vil søke seg bort nå dersom de får rettet opp i det økonomiske. Mange toppklubber siklet jo på ham da han storspilte for noen år siden, men fyren har blitt på Marienlyst, og i lys av det så er han forståelig nok også meget populær i klubben - selv om han har gjennomført en svak sesong.
Han har for øvrig netopp oppdatert hjemmesiden sin, som du kan lese her
Les her
Har han 1 år igjen av kontrakten sin han også ? Kan vel kanskje bli dyrt eller vanskelig å få tak i han også nå som Godset sannsynligvis har reddet seg fra økonomi-spøkelset.
Man kan bli depresiv av mindre enn å følge med på og håpe på spilleroverganger ......
Opprinnelig postet av djpete
Kommer han så syr jeg 400 store flagg til neste sesong:cool:
Skal huske at du har sagt dette. :)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Når det er sagt, er ikke sikker på om Lasse Olsen noen gang kommer tilbake i den formen han var da han var på topp... Synes heller vi skulle satse på noen andre, og siden Enerly glipper, så synes jeg vi bør statse ungt, men godt...
Aner ikke hvem, men en eller annen ungfole må det da finnes?
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Synes det er rart at ikke FFK leter etter svensker og dansker, er jo mange gode der også. Kanskje FFK ikke har samme oversikt der borte?
Ære være plankebyen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914