Tippeligaens minst sympatiske spiller ??
Opprinnelig postet av Lemmy
Steinar Nilsen? Hvorfor det? Det var et merkelig valg, spør du meg..
Trenerne etter min mening er: Tom Nordlie(trena jo LSK) og Martin Andresen!
Syns du virkelig Nordlie er usympatisk i forhold til Røsler???
Opprinnelig postet av ffkmufc
ikke en dritt annet at han passer inn som en assistent..Hva har Hareide med TL å gjøra?
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Jepp, jeg syns faktisk ikke Rösler er så usympatisk.. Nordlie er bare en stor tulling etter min mening..( når jeg sier "stor" har det ikke noe med kroppsbygningen hans å gjøre)
Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:
"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"
La Nordli være assistenttrener, med tyskern som hovedtrener.
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Hareide som hovedtrener. Han er kansje ikke den mest usympatiske, men den fyren har så lite selvinnsikt og finner på så mye tull at han fint kan klare stillingen alikevel.
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
Etter kampen LSK -FFK i går er det ingen tvil om hvilken enkeltspiller som er er TL minst sympatiske spiller.....
Vidar Riseth!!!! Bør ikke klubben der inne stoppe den mannen fra å uttale seg...beskytte han mot seg selv... Mannen fremstår jo som direkte dum!
Opprinnelig postet av hasse33
Vidar Riseth!!!! Bør ikke klubben der inne stoppe den mannen fra å uttale seg...beskytte han mot seg selv... Mannen fremstår jo som direkte dum!
Ikke lett å endre noe du mangler når du er 30+, og miljøet på Åråsen er vel ikke akkurat utviklende for sundt folkevett .
Får vel takke ham for en målgivende passning igår
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914