Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvilket spill spiller Harry?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:16
Synes klubben begynner å bli til latter både for den ene og den andre, skal man kjøpe BMW da burde man skjønne at det koster. Harry kaller forhandlinger ett spill, er det ett spill han ikke kan spille?
Følgende spiller har Harry forhandlet med uten hell:
Andre Schei Lindbæk, Arild Stavrum, Rino Hansen og muligens glipper
Dagfinn Enerly, Simen Brenne, Ardrian Gashi, Rune Buer Johansen. Burde Harry kanskje finne ett nytt spill å spille?
Ønskelisten til FFK med spillere har bestått av: Brenne, gashi, Buer Johansen, Enerly, Pereira har ikke tro på at vi får så mange av dem.
Fordi Ham-Kam vil gi Buer kontrakt, det sier seg selv at han velger de siden samboeren bor på Hamar. Gashi har i følge Gjengangeren skrevet under ny kontrakt med Vålerengen, han har også uttalt at han ikke vil forlate Vålerengen hvis de beholder plassen i Tippeligaen. Dagfinn Enerly ble for dyr, Pereira vet jo alle hvordan det gikk med, Brenne blir nok også altfor dyr, stor avstanden mellom klubben forsatt.
Tror klubben får sette opp en ny ønskeliste over spillere som er mer realistisk og som de har råd til å kjøpe

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:43
Tror Harry spekulerer i at selgende klubber vil besinne seg når budsjettene er lagt og spillerstallen skal settes opp, og at kandidatene da blir fler og prisene lavere. Det er jo tross alt ikke mange klubber som kjøper norske spiller for tiden. Han har vel også lyst til å se hvordan det ligger ann med salg av sesongkort, for å få en indikasjon på om budsjettene til FFK vil holde....

Når det gjelder Rosenborg, så tror jeg det er lurt å vente til UEFA-cup`en er unnagjort og har Hareide får bestemt seg før man ringer opp. De bastante uttalelsene derifra er ofte et spill, se f.eks på Espen Johnsen, som de forsøkte å selge før sesongen, fordi han ikke holdt mål.
Det at de skal beholde både Hornset, Enery og Trondsen er jo bare tull, du kan ikke ha så gode spillere på benken, som har tilbud fra andre klubber og som ønsker seg vekk, uten at det vil ha negative følger for hele spillergruppa....

Dessuten tror jeg ikke at Harry har lyst til å legge mye penger i en spiller som Enerly, som begynner å dra på åra og som er mye skada. Tror viljen til å betale er mye større i tilfellet Gashi, som er ung og kan bli mye verdt ved evnt. videresalg.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:52
Når det gjelder Rosenborg får jeg en sånn "den som har mye vil ha mer" oppfatning. RBK lider ingen økonomisk nød, men vil tappe konkurrerende klubber for mest mulig penger allikevel. De er redd for konkurransen og vil være alene på topp. Derfor lar de heller svært gode spillere spille reservefotball eller sitte på benken istedet for å selge dem til andre klubber. Spillernes eget beste gir RBK fullstendig blaffen i virker det som...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:59
Tja, jeg kan jo forstå at de ikke ønsker å selge billig til en klubb de tydelig ser potensialet i, og som i løpet av få år faktisk kan bli en reell utfordrer til RBK. Tror vel at RBK vinner TL de 2 neste årene også, men på sikt mener jeg helt ærlig at FFK kan være med på å utfordre RBK`s hegemoni i norsk fotball...

Så RBK tenker nok litt taktisk oppi alt detta, ikke bare økonomi

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 26 nov 03, 10:14
Opprinnelig postet av Pk
RBK lider ingen økonomisk nød

De vil jo gjøre det dersom de ikke spiller i CL på et par-tre år. De har jo utgifter som egentlig ikke er tilpasset norsk TL. Skulle det gå så galt at de ikke vinner serien et år, og ikke kvalifserer seg til CL, så må de rimelig kjapt begynne å kutte i utgiftene...

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914