Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvordan få senka bill. prisene??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:40
Gjør som Bajen!

HIF ledelsen ville øke bill prisane med 110%! Men da tok Bajen affære og 400 stk meldte seg inn i klubben og ved å gjøre det, skaffet døm seg stemmerett ved styremøter!

Døm fjerna hele styret og bytta ut med noen av sine egne, samt noen andre kompetente folk kom inn!!
Bill prisane øka med bare 30%, men prisen for Bajen sto uforrandret!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:49
Artig løsning det der! Nå kan jo faktisk billettprisene forsvares med de store investeringene som må gjøres for at stadion i det hele tatt skal kunne brukes i tippeligaen, men dyrt er det da allikevel.

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 26 nov 03, 09:53
Hadde det ikke vært for dere, hadde jo faan ikke FFK hatt det overskuddet døm har hatt døm siste 2 åra!!

Er ikke deres jobb å finansiere ny tribune!! Dere betaler for å se 26 kæll på jobb!!

Hjælmen

A-lagspiller

Lagt til: 26 nov 03, 09:54
En annen løsning er å rekruttere seg som dommer!! Da får du 2 sesongkort!!

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 09:58
Joa...men du vil ikke seg meg som dommer tror jeg :) Nå er det jo sånn at man i stadig større grad er avhengig av bedre stadion og andre ting rundt toppklubbene. Jeg blir ikke forundret om trenden fremover blir at supporterne også må betale noe for å finansiere deler av anlegg etc.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 nov 03, 10:09
Ser poengene dine PK, men stusser ikke du også på det faktum at FFK i løpet av få år skal ha et nytt storslagent stadionanlegg klart? Hvem skal være med på å betale den morroa? Det blir jo oss det også, og jeg tørr ikke tenke på hva prisene blir da... FFK tar jo særdeles godt betalt av oss for å investere på kort sikt... Men på den annen side, tar de med seg de nye setene over til den nye arenaen, ja da kan det kanskje bli billigere enn først antatt (fryktet)...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 26 nov 03, 10:30
Det beste er kanskje om alle som skal ha sesongkort betaler 2000 og har med eget sete. FFK ordner med 2-3 ulike typer festeanordninger og sender ut beskrivelser av disse så får hver man skru på plass setet selv. Sittetribunen kan få et meget spesielt utseende med en blanding av plaststoler, stresslesser i brun skai og de mer elegante stolene fra Arne Jacobsen.

Selv går jeg får hammock nede ved langsiden og har 2 plasser til salgs.

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914