Husk meg
Brukernavn
Passord

Høgmo ny trener i FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 nov 03, 12:33

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 26 nov 03, 21:05
Nei nei nei... Vil ikke ha noen trener fra NFF`s fotballskole, den er nesten like ille som Tore Andre`s Fotballskole...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 23:19
Nei og nei og nei! Hvis dusten Høgmo noensinne kommer hit, ja da sitter jeg hjemme til han er vekk igjen. Han er like idiot som dusten Semb!

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 23:27
Blir kvalm bare av tanken...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 23:30
Hvor mye vet dere om Høgmos spillefilosofi? Har dere sett mange av hans kamper med bl.a. U21-landslaget? Et tips til "JA": ro ned ordbruken litt :)

Men synes det er unødvendig å diskutere Eggens arvtager allerede nå. Han blir i klubben og Hareide blir i RBK. Og KTE tar ikke over landslaget....ennå.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 26 nov 03, 23:33
Synes Tom "Keiko" Nordlie burde tatt over landslaget, men det er jo litt sent nå... Hadde vært artig! :)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 27 nov 03, 11:37
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor mye vet dere om Høgmos spillefilosofi?

Vet akkurat det jeg trenger å vite, og skulle det noen gang komme til det punkt at vi må erstatte KTE med noen som helst, ja da ser jeg helst at det blir en trener uten tilknytning til NFF...

Mest fordi jeg ønsker trenere som har bevist med klubblag... Hjelper ikke å kunne lede en gjeng 10 ganger pr år, se på Drillo, et geni egentlig, men passer ikke som klubbsjef...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 nov 03, 11:58
Drillo er ikke ett geni...

Typisk Drillo utsagn på stillingen 1-1

"Nå er det stor sannsynlighet for at det blir 2-1 eller 1-2, men det er fortsatt en liten mulighet for at ingen scorer og det blir 1-1"

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 27 nov 03, 12:01
Hømo er en bra trener som jeg gjerne hadde sett i FFK HVIS eggen hadde forsvunnet, men nå kommer nå ikke det til å skje da!!!

Og når det gjelder drillo syntes jeg det blir litt for tynt å si at han ikke passer som klubbsjef!! Han redda jo enga for noen år tilbake da!!
Passet ikke i wimbeldon, men det var vel mer pga sutrete engelskmenn som ikke ville ha noe av drillos fotballfilosofi!!!

Men for all del: Eggen trener guttane til 2040 for min del!!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 27 nov 03, 12:43
Ikke tilfeldig at Drillo dreit seg ut med Wimbledon. Tror ikke på han som trener. Landslagsjef er noe annet.

Drillo er ingen oppbyggende trener som utvikler spillerne videre. Drillo er en som kan struktur og organisering. Så jeg mener hans suksess kom på bakgrunn av ferdig utviklede spillere som Solskjær, Rekdal og Berg. Spillere drillo kun organserte...

Hvilke spillere har drillo utviklet ?
None, what so ever! Case closed.

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 27 nov 03, 15:35
Solskjær,Berg, Myggen og ikke minst JOHN CAREW er spillere som alle utviklet seg under drillo!!

Pættærnæ døm hang og slang!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 27 nov 03, 15:40
Endret: 27 nov 03, 15:41
For ikke å snakke om: Ronny Johnsen, Stig Inge Bjørnebye, Gunnar Halle, Jostein Flo, Øyvind Leonhardsen osv.

Tror ikke Drillo hadde så stor innflytelse på Myggen.

Men denne tråden er uaktuell nå uansett siden Høgmo er ansatt som hovedtrener i Tromsø.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914