Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss avslutter forhandlingene med FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 nov 03, 12:40

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 26 nov 03, 19:05
Etter det Moss Avis erfarer, er alle summer under millionen helt uinteressant for MFK
– Jeg kommenterer ingen summer, men vi snakker om en U21-landslagsspiller som er under kontrakt. De kan jo prøve å kjøpe Azar Karadas eller Trond Fredrik Ludvigsen, så ser de hvilke summer disse gutta går for. Simen har tross alt vært fast i U21-troppen de tre siste sesongene, sier Tore Jobs.
Jone Samuelsen gikk fra Haugesund til Viking i høst, for bortimot halvannen million. I det landskapet, kanskje litt lavere, må nok også FFK legge seg i forhold til Simen Brenne hvis de skal få Tore Jobs på gli.
– Vi skal ikke nekte Simen å spille eliteseriefotball hvis det er det han vil. Men vi kan ikke gi ham bort, og de budene vi har fått så langt er latterlige, fastslår Tore Jobs.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 26 nov 03, 19:37
Gikk ikke Jone til Viking for 1.750.000 på 250.000 etter 20 spilte kamper ? Det er i alle fall det jeg trodde ....

Ser ikke lyst ut i forhold til Brenne nei, tror det er bedre å konsentrere seg om venstreback, keeper og Tor.

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 26 nov 03, 21:24
Synes de er litt virkelighetsfjerne i Moss når de til det kjedsommelige bruker U21 landslagsargumentet og sammenligner med spillere på et helt annet nivå. Visst er Trond Fredrik Ludvigsen og Azar Karadas også U21 landslagsspillere, men til forskjell fra Brenne så er dette spillere som presterer noenlunde jevnt på toppnivå i Norge - altså i to av våre beste klubber. Simen Brenne har vel vært av Moss svakeste i start 11`eren på nedre del av 1. divisjon.

Her støtter jeg Harry Hansen fullt ut, og jeg er veldig glad vi ikke er på samme planet som Jobs & co. i Moss. Som Harry Hansen sier; her kan det være et kompliment å bli kalt gjerrig.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 27 nov 03, 00:02
jeg er bare glad hvis vi ikke får brenne. bortkastet penger. vi bør heller sette inn støtet for å få tor og enerly, venstreback, gashi/buer johansen og p.f.olsen... hornseth har jeg dessverre ikke tro på.. når du ikke er god nok for verken rbk eller bryne, er du ikke god nok for ffk!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 nov 03, 00:07
Husk at vi må ha keeper også, ajg. Synes personlig det ser litt skummelt ut med tanke på stopperplassen også jeg. Vi mangler spiller med tempo her. Håper nesten på Tore P comeback...igjen ;)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 27 nov 03, 00:12
Vi for nå se hvordan det blir.
Alle vet at det er uhyre vanskelig å få spilletid i Rosenborg, særlig i konkuranse med de andre spissene der.

I Bryne derimot er det svært vanskelig å spille fotball i det hele tatt, så...

FFK and Wisla Krakow forever...

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03

Lagt til: 27 nov 03, 09:38
glem simen denne sesongen. da er det bedre å beholde dadason en sesong til og heller plukke opp simen gratis hvis utviklinga hans fortsetter. tror faktisk simen har større potensial enn hornseth, men med hornseth, ringberg og dadason i troppen er det ikke spissplassen som bør være førsteprioritet.

med ffk til champions league!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914