Ny supporterside
Vil bare anbefale en side for dere, hvor det også er diskusjonsforum og at det står mye interresant der om fredrikstad
http://norskefans.com/norge/ffk/default.asp
har vært aktiv der de to siste dagene, og der fikk jeg blantannet vite om at Ramberg er Drillos favorittspiller hittil og andre diverse ting.
Vet ikke om det er lov det jeg gjør nå jeg men, ville som sagt bare anbefale den. Jeg skal ihvertfall følge med der!
Norskefans.com har dessverre en lang vei å gå før de er i nærheten av samme nivå som svenskafans.com, og det inkluderer i høyeste grad også undersiden for FFK.
---------------------------
Opprinnelig postet av keiko99
Den siden der er meget useriøs.
Helt enig keiko99. Ingenting å bruke tiden sin på. Jeg anbefaler faktisk folk til å ikke besøke siden.
hmm....
Synes norskefans siden er ett flott tilltak, men dessverre får den ikke ønsket effekt pga "frykten" for noe nytt"
signatur
nytt i år for siden er at Amin Askar blogger der.. hvorfor har ikke ffksupporter.net gjort det samme? og nei, jg skriver ikke der lenger for jeg har slutta
http://www.norskefans.com/norge/ffk/artikel.asp?id=41840
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
12 uker =D
ffk1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 14 feb 10, 21:22
Endret: 21 feb 10, 00:41
Endret av: ffk1903
Opprinnelig postet av FFKgutt1
nytt i år for siden er at Amin Askar blogger der.. hvorfor har ikke ffksupporter.net gjort det samme? og nei, jg skriver ikke der lenger for jeg har slutta
Vi har prøvd før, men det gikk lengre og lengre tid mellom hver gang de oppdaterte. Så vi tok vel egentlig hintet til slutt, og sluttet å spørre. Det skal sies at ingen av spillerne er igjen omtrent fra sist vi hadde slike ting.
Edit: Aldri for sent å rette småpinlige og/å-feil.
Ok, takk for svaret
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
12 uker =D
Opprinnelig postet av Liraren
Synes norskefans siden er ett flott tilltak, men dessverre får den ikke ønsket effekt pga "frykten" for noe nytt"
Frykten for noe nytt? Hehe. Er snakk om et annet forum, altså å registrere en bruker og skrive en annen side inn i www-feltet kontra FFKSupporter.net.
Tror ikke folk er "redde" for å starte i et nytt forum om det hadde vært bra.
2010: The new era begins.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914