Petter Solberg.
Er det ikke på tide nå at han skaffer seg en annen jobb ?? Middelmådig sjåfør og bil. Jeg tror Subaru gir f i han nå. Hva mener dere ?
Husker jeg så bak rattet på discovery om petter og subaru og han var ikke så veldig populær i det programet der. Håper bare henning kjører deg opp jeg. Petter hadde ikke noe godt av og vinne den ene gangen han vant. Etter det ble petter jævlig stor på ting. Enten bør han bytte team eller finne noe annet for den gutten skylder bare på bilen hele tiden.
---------------------------
Hadde vært morsomt om han ble teamkamerat med Loeb, da hadde han i hvert fall ikke hatt bilen å skylde på, eller dekkene, hver gang han ble knust av Loeb. Ser ut som han ble litt høy på pære etter VM-seieren, og unner faktisk broren mer suksess. Petter gjør jo tydeligvis aldri en feil, det er alltid en eller annen som har skylden, eller uflaks.
Mistet litt respekten for Solberg når han skylder på bilen.Mads Østberg kjører hans gamle Subaru og er kjempefornøyd med bilen
Opprinnelig postet av paco
Mistet litt respekten for Solberg når han skylder på bilen.Mads Østberg kjører hans gamle Subaru og er kjempefornøyd med bilen
Sikkert Morgan-effekten!
Vi får se hvor lang tid det tar før det blir no krøll i rally leiren nå da...
Rude, stewed and tattooed
Atkinson kjører ganske bra med den samme bilen? Men at Subaru er noen ideell bil, tror jeg ikke. Den er rett og slett for stor og tung, og ikke uten grunn at den nye Imprezaen er mer kompakt. Tror nok Petter er en god sjåfør, men han er av den gamle skolen, det vil si at han har et favorittunderlag. Blant andre Loeb kjører like godt på alle underlag, har en bedre bil og og tilsynelatende et bedre apparat.
-Elsker alle-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914