ER CA 5.5 %
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Politikk gidder jeg ikke å diskutere i et fotballforum.
Men du måtte kommentere det allikevel? Og attpåtil i forumet som skal dekke "-alt som ikke har med fotball å gjøre". Du aspirerer etter tittelen årets kverulant. ;)
Om SV og deres velgere og ledere? "Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør" er nok passende. For ledelse såvel som de stemmeberettigete...
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Politikk gidder jeg ikke å diskutere i et fotballforum.Men du måtte kommentere det allikevel? Og attpåtil i forumet som skal dekke "-alt som ikke har med fotball å gjøre". Du aspirerer etter tittelen årets kverulant. ;)
Litt bekymra over at det har tatt deg 2375 å komme til den konklusjonen...
Jeg lanserer herved en kåring på forumet, en som tar for seg alt fra Årets dyktigste, sakligste, morsomste og ned til tåpligste, største kverulant, irritasjonsmoment etc...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Politikk gidder jeg ikke å diskutere i et fotballforum.Neivel Rune, er du ikke samfunnsorientert da ? Du må vel se at " vi " går til helvete med styre og stell. Jeg synes at det er greit med en debatt her for å høre hvor de fleste oppegående fotballfolk hører hjemme og deres synspunkter. Er du en av de %%%%%% kanskje ? Da forstår jeg godt innlegget ditt. Lykke til med 3 poeng i kveld.
Jeg forstår Rune i den grad at: Dersom man ønsker å diskutere politikk, ville jeg funnet meg et forum der man primært diskuterer politikk - da er det sannsynlig å finne fler som er interessert og som kan noe om emnet.
Men... Det er vel ikke alle her inne som kan fotball heller, når det er sagt.
Ok, hiv dette i kurven da. Rune tok siste stikk. Det eneste han har tatt på årevis muligens. Fra spøk til alvor, hvordan lager dere disse "smilende trynene ?"Jeg forstår Rune i den grad at: Dersom man ønsker å diskutere politikk, ville jeg funnet meg et forum der man primært diskuterer politikk - da er det sannsynlig å finne fler som er interessert og som kan noe om emnet.
Opprinnelig postet av 1947modell
Fra spøk til alvor, hvordan lager dere disse "smilende trynene ?"
I menylinja over feltet der du skriver teksten din skal det være noen knapper (B, I, U, osv) og nesten helt til høyre er det et smilefjes. Hvis du klikker på det skal du få opp et nytt vindu med en drøss smilefjes å velge imellom.
OHOI!!Opprinnelig postet av 1947modell
Fra spøk til alvor, hvordan lager dere disse "smilende trynene ?"I menylinja over feltet der du skriver teksten din skal det være noen knapper (B, I, U, osv) og nesten helt til høyre er det et smilefjes. Hvis du klikker på det skal du få opp et nytt vindu med en drøss smilefjes å velge imellom.
Da jeg så overskriften, fikk jeg lyst på øl. Lurer på hvorfor Men SV kan brenne i Lillestrøm ja..
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Jeg forstår Rune i den grad at: Dersom man ønsker å diskutere politikk, ville jeg funnet meg et forum der man primært diskuterer politikk - da er det sannsynlig å finne fler som er interessert og som kan noe om emnet.
Nettopp. Saken er egentlig ganske grei, som i alle diskusjonsforum, ser man en tråd man ikke er interesert i, la være å les da vel...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Opprinnelig postet av 1947modell
av norges befolkning tilbakestående eller spiller de bare playstation ? Det er den delen av stemmeberettige som gir sin stemme til SV om dagen. Jeg sier bare ; VÅKNE OPP. Kristin sier ; De som har tjent på rentehevingen er de som IKKE har lånt for å kjøpe!!!! Fy fa...., sett den kjærringa i bur og gjerne med kyskhetsbelte i kjeften. Er de t andre meninger her ., en kjedelig lørdag på jobb, selvom RBK gikk på enda et herlig nederlag.
Tydeligvis finnes det så mange rødstrømper som stemmer på SV.
For min del kan de bare legge ned hele partiet, de er bare til bry.
Tarik på landslaget!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914