Mere positive nyheter
Sitat Harry iflg Nettavisen:"Men det er likevel litt tidlig å si når disse eventuelt blir klare for FFK. Men vi er positive på å sikre oss begge, understreker han."
Dette høres ikke ut som ord som er tatt ut av Harry sin munn, men som spekulasjoner fra en sensasjonshungrig sportsjournalist. Harry har iallefall frem til nå fremstått som ordknapp og hemmelighetsfull i forhold til fremdrift i enklete overgangssaker.
Dette høres ikke ut som ord som er tatt ut av Harry sin munn, men som spekulasjoner fra en sensasjonshungrig sportsjournalist. Harry har iallefall frem til nå fremstått som ordknapp og hemmelighetsfull i forhold til fremdrift i enklete overgangssaker.
---------------------------
Macka fra start!
Her må jeg si meg enig med djpete, tror fint lite på ting som står i avisene, det er altfot mye spekulasjoner og for lite hold i virkeligheten...
Venter i spenning til stallen er klar og seriestart nærmer seg... Men når det er sagt, så håper jeg egentlig at PFO ikke kommer til FFK...
Venter i spenning til stallen er klar og seriestart nærmer seg... Men når det er sagt, så håper jeg egentlig at PFO ikke kommer til FFK...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Hvorfor sier Harry Hansen at Ardian Gashi sin kontrakt har gått ut når alle andre melder at han har 1 år igjen av kontrakten med Ørn. Var det klausul om at han ble fristilt ved nedrykk? Er litt forvirret her. Vålerenga har jo også opsjon på å kjøpe ham (kjøpe må jo bety at han er under kontrakt!). Skjønner mindre...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Forvirringen er for øvrig også stor blant Klanen. Les debatten om Gashi her
Ifølge daglig leder i Ørn blir A.Gashi verdsatt til omtrent en million kroner.
Er det da ikke noe som skurrer når vi får et inntrykk av hva Moss forlanger for S.Brenne ?
Nei, da sier vi heller takk til Moss og S.Brenne for denne gang.
Skal bli morsomt å se hvordan A.Gashi kommer ut av kampen i morgen når han virkelig vil bli satt under konstant hardt press det meste av tida. Det blir en virkelig ildprøve mot en virkelig god motstander.
Har egentlig sans for den gutten.
Er det da ikke noe som skurrer når vi får et inntrykk av hva Moss forlanger for S.Brenne ?
Nei, da sier vi heller takk til Moss og S.Brenne for denne gang.
Skal bli morsomt å se hvordan A.Gashi kommer ut av kampen i morgen når han virkelig vil bli satt under konstant hardt press det meste av tida. Det blir en virkelig ildprøve mot en virkelig god motstander.
Har egentlig sans for den gutten.
FFK and Wisla Krakow forever...
Det er helt klart at Jobs og Moss befinner seg på en annen planet enn FFK når det gjelder Brenne ja. Heldigvis ser det ut som at FFK befinner seg på den rette, og jeg hverken tror eller håper de klarer å lokke Harry Hansen ut i verdensrommet så han må bla opp astronomiske summer.
Selvsagt helt naturlig at Gashi koster vesentlig mer enn Brenne, men nå kan det jo se ut som at kontrakten til Gashi utløper ved årsslutt. Og da gjelder vel bare opsjonen til Enga mens han er under kontrakt.
Selvsagt helt naturlig at Gashi koster vesentlig mer enn Brenne, men nå kan det jo se ut som at kontrakten til Gashi utløper ved årsslutt. Og da gjelder vel bare opsjonen til Enga mens han er under kontrakt.
Da gjenstår det bare for meg å håpe på en rask og brutal exit for Enga i e-cupen.
Det vil foruten den enorme gleden dypt i mitt hjerte, bety dårligere økonomiske forutsetninger for Enga og samtidig føre til en raskere avklaring på fotballfremtiden til A.Gashi.
Det vil foruten den enorme gleden dypt i mitt hjerte, bety dårligere økonomiske forutsetninger for Enga og samtidig føre til en raskere avklaring på fotballfremtiden til A.Gashi.
FFK and Wisla Krakow forever...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914