Hjemmesidene til FFK
---------------------------
Macka fra start!
Disse sidene kommer nok aldri til å bli de offisielle sidene for Fredrikstad fotballklubb. Det tror jeg verken dere, vi eller klubben ønsker. Hvis vi ble de offsielle sidene kunne vi ikke lenger skrive om alt så fort som vi gjør. Det ville bli lagt diverse restriksjoner på oss fra klubbens hold, og det ønsker vi ikke.
I og med at vi er en uavhengig supporterside kan vi skrive akkurat hva vi vil - på godt og vondt. Vi har muligheten til å kritisere, gi ros, ja, stort sett akkurat hva vi vil. Mye av dette vil forsvinne om vi blir de offisielle sidene.
Men en ting vi over hodet ikke kan fatte og begripe er hvorfor FFK på død og liv skal holde sitt forum ved like. Hvorfor kan de ikke heller linke til oss?
Det er jo tydelig at vi har vesentlig mer aktivitet i forumet, og det er synd at de fleste supporterne fra andre lag alltid besøker den offisielle siden og ikke oss. Man kan stadig lese klager om hvor lite aktivitet det er i forumet til FFK, men det er fordi folk ikke vet er at denne siden finnes!
Dette hadde vært god reklame for oss, og samtidig trenger da ikke klubben "å stå ansvarlig" for hva som eventuelt måtte dukke opp i forumet vårt. De tok jo vekk linkene fra forumet til forsiden sin bare fordi "journalister ikke skulle ha tilgang til diverse upassende utsagn".
Da kan de like greit la oss ta over forumbiten. Ser man rundt om på nettet, så finnes det så å si ikke en offisiell side med forum. Dette overlater de til andre.
Nei, vi kommer nok til å fortsette å være uoffisielle sider. Klubben trenger en egen hjemmeside hvor de kan komme med den endelige bekreftelsen på ting og tang, men forumbiten kan de godt overlate til oss.
Disse sidene har for øvrig blitt flyttet over til EUnet nå. Mer om dette kommer siden, men jeg håper dere har merket en hastighetsforbedring på sidene.
En siste ting... Alt som kryper og går der ute; Hvisk litt i øret til potensielle sponsorer at vi faktisk trenger sponsorer for å opprettholde kvaliteten på siden til året. Det er lenger til Tromsø enn hva det var til Moss i fjor...
PS! fredrikstadfk.no har ikke engang en link til oss.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 27 nov 03, 01:37
Endret: 27 nov 03, 01:39
Opprinnelig postet av Holters
PS! fredrikstadfk.no har ikke engang en link til oss.Husker ikke hvor lang tid det tok før vi fikk en synlig link på klubbens sider. Lenge lå FFKs supporterklubb med en tekstlink på linksiden til klubben. Mener at det hvertfall tok et par måneder, kanskje til og med lenger, før vi fikk logolinken vi nå har på forsiden der. Skulle jo bare mangle om ikke vi fikk det spør du meg!! Men lenge lå vi langt nede i haugen av linker, det vil si etter alle tippeligaklubbene, førstedivisjonsklubbene, mediene tilknyttet førstedivisjonsklubbene, riksmediene, ja til og med Borg Fotball og Trosvik var vel plassert over oss på linksiden... Vi burde jo definitivt vært nevnt først!! Jeg gav bare opp. Når webmaster ikke svarte på mailer heller... Tror til slutt noen i administrasjonen fikk ordnet opp i det hele. Håpløst!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Ansvarlig redaktør
Lars Thoresen
Lagt til: 27 nov 03, 02:30
Endret: 27 nov 03, 02:31
Når er forresten de nye sidene klare? Blir det kanapèer og champagne? PS! Du må gjøre noe med døgnrytmen din du også...
Døgnrytme er oppskrytt.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Angående "siste saker fra ffksupporter.net", så er dette noe vi kan lage, og som dere bare trenger å hente ved hjelp av et javascript eller ligende. Dette skal vi nok få til.
De nye nettsidene tør jeg ikke å si noe om, men de kommer før neste sesong. Programmererne våre har omtrent tatt ferie, men lover å være sterkt tilbake fra og med 12. desember, så jeg regner med at det skjer mye fra den datoen og i jula. KANSKJE vi er klare til 7/1... Da må jeg i militæret. :)
Blir nok en god fest når dette endelig er oppe og går.
PS! Dere kan godt henvise til forumet vårt dere også. :)
Ansvarlig redaktør
Lars Thoresen
Lagt til: 27 nov 03, 03:36
Endret: 27 nov 03, 03:37
Er forøvrig veldig spent på om jeg rekker 100 poster i forumet før jul... Følg med! Dette blir utrolig spennende.
Som en offisiell side kan ikke vi spekulere i hvilke spillere klubben kommer til å hente inn. Her står ffksupporter.net eller evt andre sider helt fritt.
Vi bestreber oss på å være først med det siste, og ofte lykkes vi med det. Vi må allikevel innse at medier som f-b.no eller Radio Fredrikstad har større ressurer til rådighet og vil være et supplement til de offisielle sidene.
Vi har store planer for å utvikle de offisielle siden for tippeligacomebacket. Blant annet ønsker vi å satse mer på video neste år.
Forumet er riktignok relativt dødt hos oss, og vi evaluerer kontinuerlig om det er riktig at vi skal tilby slik funksjonalitet på våre sider eller om det er mer naturlig at dette kun er tilgjengelig på uavhengige sider.
Hvis de offisielle sidene skal kunne opprettholde forumet tror jeg de er nødt til å promotere det bedre på sidene. Med linker på nyheter osv. Som feks. når nyheten om at Bjørnar hadde signert, ligger det en link til "Diskuter Bjørnars valg" etc...
Ellers er det en blanding om offisielle sider har forum eller ikke. Så egentlig blir det ikke feil uansett hva dere velger å gjøre.
Tips til Plankehaugen, vær flinkere til å oppdatere med rapporter fra turer etc, samt bilder. Det er viktigere enn siste fra ffksupporter.net osv. Fordi alle vi som er aktive nettbrukere går inn å sjekker alle sidene likevel :-)
Keep up the good work!
F
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Hva med et samarbeid mellom Plankehaugen og disse sidene da? På den måten ville Plankehaugen´s tanker ideer osv. kommet frem til mange flere!
Da måtte det i så fall blitt en underside av denne.
Ansvarlig redaktør
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av thomkat
I januar åpner jeg ny butikk i Torvbyen, og da vil jeg gjerne ha litt reklame her hos dere! Tror dere at det lar seg gjøre kanskje?
Hva slags butikk? Uansett bør du nok ta slike ting på mail. support@ffksupporter.net
Men du... Hvor har du vært i det siste da? Ser at du - sitat Costanza - har gjort et lite comeback på siden? :)
Ansvarlig redaktør
(har forøvrig ikke noe med diskusjonen å gjøre, hehe)
Utvikler og Medeier.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914