Husk meg
Brukernavn
Passord

tv kanalen 5

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 14 mai 08, 13:19
Fy faan for en kanal. Blokkerer hele sportslivet for en som har kjærring som elsker oppussing, 10 år yngre, ryddige rom etc. Et helvete for familieidyllen. Sammen med tv3 tar denne kanalen knekken på alt. Opprett en krisetelefon. Andre som har samme erfaring ?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 14 mai 08, 13:39
Du får kjøpe deg en ny tv og en xbox 360 Evt kapre tv og spille gears of war. Da tipper jeg pipa får en annen lyd

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 14 mai 08, 14:57

Opprinnelig postet av 1947modell
Fy faan for en kanal. Blokkerer hele sportslivet for en som har kjærring som elsker oppussing, 10 år yngre, ryddige rom etc. Et helvete for familieidyllen. Sammen med tv3 tar denne kanalen knekken på alt. Opprett en krisetelefon. Andre som har samme erfaring ?

Vanlige TvNorge er også en drittkanal i mine øyne: "Ungkællen", "Se bra ut naken", "Glamour"  Får heldigvis ikke inn den FEM-kanalen. TV3 (med Viasat 4 og Sport N i samme pakke) serverer jo Champions League og landslagskamper da, så de kanalene er fine

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 14 mai 08, 16:48

Opprinnelig postet av 1947modell

Ta av deg tøflene og heng på deg bjellene igjen, og fortell kjærringa hvem som er mann i huset...

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914