Stort Ferrari-treff i Fredrikstad
Til dere som er interessert i biler, bør ta en titt på dette, www.demokraten.no/bilsider/article3537135.ece
Til dere som liker sykler, bør ta en titt her.www.syklistene.no/Pa_sykkel
Lurer på hva som går av journalistene i Demokraten om dagen. De kan jo faan ikke skrive norsk!!
Useriøs avis!!
---------------------------
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Sweeeet!
Finfint vorspiel til Aafk-kampen for min del dette. Én vakt igjen før jeg setter kursen hjemover!
Øy, det står jo ikke en dritt om HVOR i Fredrikstad det skal være? Skal de kjøre en runde rundt Torvbyen og stikke eller skal de parkere på Kongsten, eller ta noen runder inni Østfoldhallen?
Finfint vorspiel til Aafk-kampen for min del dette. Én vakt igjen før jeg setter kursen hjemover!
Øy, det står jo ikke en dritt om HVOR i Fredrikstad det skal være? Skal de kjøre en runde rundt Torvbyen og stikke eller skal de parkere på Kongsten, eller ta noen runder inni Østfoldhallen?
Er vel arrangørene som har skrevet stykket, virker det som. Hvis ikke det er Demokraten som arrangerer Ferrari-treff, da. Avisa fortjener pes for mye, ikke minst i Andersen-saken, men akkurat her er de uskyldige. Lite jeg skal gatecrashe Ferrari-kronatten! Kronatt?
Fredrikstad invaderes av supersportsbiler!
Skandinavias fremste firma med supersportsbiler, von Braun Sports Cars, etablerer seg nå i Fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914