Tarik på landslaget
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Dette her skulle vel egentlig bare mangle..!! Håper ikke at Hareide ser på Tarik som en "potensiell" høyreback da!?!?
Åge Hareide er jo kjent for å omrokkere litt på laget sitt (Nevland spilte midtbane og B.H Riise spilte høyreback)..
Men Elyounoussi og Carew på topp,lukter det veldig respekt av!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Jeg er skeptisk på det, men håper jeg tar feil
Opprinnelig postet av paco
Morsomt for Tarik og FFK det er tatt ut 22 spillere så det spørs om han får spille.
Selvfølgelig får han spille. Det er tatt ut 3 spisser, og Helstad er jo som en dårlig utgave Carew. Her blir det spill fra start for hurragutten fra Tiffarna!
Når jeg dør, vil jeg sovne rolig inn slik min far gjorde. Ikke dø i angst og skrekk, som passasjerene hans.
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Morsomt for Tarik og FFK det er tatt ut 22 spillere så det spørs om han får spille.Selvfølgelig får han spille. Det er tatt ut 3 spisser, og Helstad er jo som en dårlig utgave Carew. Her blir det spill fra start for hurragutten fra Tiffarna!
Huh... John Carew, Tarik Elyounoussi, Thorstein Helstad, Daniel Fredheim Holm, Erik Nevland og Morten Gamst Pedersen. Det var seks spillere som er aktuelle for den fremre treer`n til Norge. I tillegg er kanskje Solli aktuell det som høyreving.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Morsomt for Tarik og FFK det er tatt ut 22 spillere så det spørs om han får spille.Selvfølgelig får han spille. Det er tatt ut 3 spisser, og Helstad er jo som en dårlig utgave Carew. Her blir det spill fra start for hurragutten fra Tiffarna!
Huh... John Carew, Tarik Elyounoussi, Thorstein Helstad, Daniel Fredheim Holm, Erik Nevland og Morten Gamst Pedersen. Det var seks spillere som er aktuelle for den fremre treer`n til Norge. I tillegg er kanskje Solli aktuell det som høyreving.
Dette er en treningskamp, og de fleste her har vel fått sine sjanser til å vise at de duger ?? Og jeg vil ikke si at de har tatt vare på den.
Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.
Grattis, Tarik! Fullt fortjent!
Moro aa se at vi utvikler unge talenter som kommer paa landslaget. Tror ogsaa dette oker verdien paa Tarik betraktelig. Saa er det bare aa haape at han spiller en god kamp og faar vaere med igjen senere!
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
ffkmats
Ble medlem: 05 apr 06
Lagt til: 05 aug 11, 10:19
Endret: 05 aug 11, 10:35
Endret av: ffkmats
Det er med stor glede jeg kan pusse opp en gammel tråd. Gratulerer Tarik!
Reklame for golfutstyr?
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Ble medlem: 28 mar 05
Lagt til: 05 aug 11, 10:23
Endret: 05 aug 11, 10:31
Endret av: Knuty
Var i gang med å lete opp den samme tråden selv. Glimrende, selv om han kun blir tatt inn som erstatter for en skadet spiller (Braaten).
Tror dog denne linken er mer passende enn golfutstyr.
hehe, det var dagens
We'll be back!!
Det var en flott nyhet..
Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk
Deilig! Grattis Tarik.
2010 er året vårt!
Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!
Opprinnelig postet av endre
Reklame for golfutstyr?
Hahaha.. Måtte gå litt fort i svingene sånn at jeg kom forran sånne som Knuty ;) Linken er rettet opp nå.
Kempe bra at tarik er på landslaget igjen
Det er viktigh for klubben og han selv
Grattis tarik.Dette fortjener du
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Jeg ble nysjerrig på golflinken. Noen som fortsatt har? :D
Grattis til Tarik forresten! :P
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914