Tor Trondsen drar til uken
Er dette bare Bratseth sin skyld, synes ikke det, Harry burdre heller satset på Trondsen enn Hornseth. Trondsen er viktigere enn Hornseth
---------------------------
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Vi må huske at alt dette er et evig spill – et spill som Fredrikstad er villige til å spille. Når sant skal sies så virker det som om vi har en dyktig spiller i Harry Hansen. Så vidt jeg kan se har han ikke gjort noe annet enn å skaffe klassespillere til klubben etter at han kom hit. Vi må regne med at en eller annen spiller glipper, som for eksempel Schei Lindbæk. Fredrikstad er faktisk ikke den eneste klubben som det er attraktivt å spille for!
Harry Hansen sa klart og tydelig ifra at både Enerly og Trondsen har blitt lagt litt på is over helgen. Dette fordi Rosenborg har hatt nok å stri med i det siste, og har blitt en god del stresset av dette. Riktignok betyr ikke det at de har gitt opp disse spillerne!
Man kan ikke gi etter krav i det samme sekundet som kravet kommer. Hadde Fredrikstad gjort det, så hadde vi nå sittet med en Dag Frode Hornseth til den nette sum av 400.000 kroner. Siden Harry Hansen er en dyktig spiller, og er villige til å spille dette spillet, så sitter vi nå med akkurat det samme produktet, men til 250.000 kroner.
Det er faktisk hele 37,5% kroner tjent bare på denne handelen!
Tenk nå hva man kan spare på spillere som Trondsen og Enerly! Hvis Enerly har en pris på 2.000.000, og Harry Hansen spiller sine kort riktig, så kan vi faktisk sitte med Enerly den nette sum av 1.250.000! Det er 37,5% spart nok engang! Men når dette er sagt, så må det nevnes at jeg ikke har den minste anelse om hva Enerly har blitt priset til.
Dette er, som djpete så fint sa det, kjøpers marked, og la de som kan dette spillet få gjøre jobben sin. Jeg sier ikke at vi over hodet ikke skal være kritiske, men personlig har jeg klokkeren tro på at både Harry Hansen og Knut Torbjørn Eggen kan jobben sin.
Dette ordner seg.
- Tor reiser aaaaldri hjem.
- ”Æ e østfolding”.
Dessuten tror jeg ikke kan har hjerte til å dra fra sønnen sin, Roger Risholt…
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Tror nok det ordner seg med Tor...
Hvor lenge har han igjen av kontrakten sin foressten ?
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 28 nov 03, 15:55
Endret: 28 nov 03, 15:56
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Opprinnelig postet av Frode
Hvor lenge har han igjen av kontrakten sin foressten ?
Han har et år igjen med Rosenborg. Det samme har Enerly.
Opprinnelig postet av Vlad
Tror også Tor blir..Var dog ikke klar over at han har adoptert risholt
På opprykksfesten, så lovte Tor at han skulle skrive under på ny kontrakt. Han sa også noe slikt som: "Jeg er glad i dere alle sammen, og sønnen min, Roger Risholt, æ e glad i dæ".
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Tror heller ikke rosenborg vil ha trondsen hvis han selv vil være i Fr.stad!! Men som Holters sa det så klokt: Detta er et spill og rbk prøver nok bare å presse mest mulig gryn ut av oss!!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Det sier seg selv Rosenborg er kun ute etter pæng
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Men som sagt, er rimelig sikker på at detta vil ordne seg etter noen flere møter mellom Rbk og FFK!
Pættærnæ døm hang og slang!!
RBK prøver å fritte FFK for penger, de er rett og slett uspiselige! Fy Bratseth.
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914