Fotball EM 2008
Nistelrooy er en fantastisk målscorer. Kanskje fortsatt verdens beste goalgetter?
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Nistelrooy er en fantastisk målscorer. Kanskje fortsatt verdens beste goalgetter?
Selv om han var offside igjen?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Både dommeren, Alsaker og Semb overså at Russland skulle hatt straffe når Mathejsen feller Arshavin. De to siste kommenterte heller ikke reprisen.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Selv om han var offside igjen?
Nå er det noen år siden jeg var aktiv, men nå finnes vel ikke linjeoffside lengre som regel, og så vidt meg bekjent favoriseres angripende lag som regel...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Opprinnelig postet av KeJ
Nå er det noen år siden jeg var aktiv, men nå finnes vel ikke linjeoffside lengre som regel, og så vidt meg bekjent favoriseres angripende lag som regel...
Det er vel et målsnøre som gjelder, og reprisen viser at han er foran. Klart foran. Da hjelper det vel ikke at det er et angripende lag? Det er vel bare i angrep man går i offside?
Satan som disse bjørnene imponerer med sin fotball. Rundspille Nederland så til de grader er en prestasjon. Hadde de hatt en effektiv spiss så hadde de vært mestere allerede, nesten... Ufattelig fortjent at de ser ut til å ta seg videre nå i hvert fall, men i dette mesterskapet skjer jo alt. Nå scorer snart assistentdommeren, det er jeg sikker på!
Håper Grönhagen, investorer og det hele ser hvor viktig det er med kantspillere som går helt ned til dødlinjen og legger inn. Det har vært mange fantastiske mål skapt av kantspillere (eventuelt spillere som beveger seg ut på kanten) så langt. Tenk to løpsterke driblere med god pasningsfot på begge kantene!
3-1!
For en spiller Arshavin er!
Har du lest forumets retningslinjer?
Russerne må være dopa!! Tipper Russland eller Tyskland vinner hele skiten.. Holder fremdeles en knapp på Tyskland, men nå begynner jeg å lure.. På den andre siden, skulle ikke forundre meg om Italia gikk til finalen og vant hele greia heller.
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Enig. De profilene som ble omtalt før sluttspillet, som Ronaldo og Ibrahimovic, har fremstått som jålete tapere mens Arshavin er den store stjernen.
Torres fikk også mye forhåndsomtale, og har vel ært nærmest til å innfri.
Og for en spiller Zhirkov er!! sykeste backen jeg har sett
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av KeJ
Det er vel et målsnøre som gjelder, og reprisen viser at han er foran. Klart foran. Da hjelper det vel ikke at det er et angripende lag? Det er vel bare i angrep man går i offside?
Anbefaler et ørlite besøk hos optiker, men det kan jo igrunn være det samme.
Russland imponerte og vant særdeles fortjent i aften, og fortsetter de dette kjøret i semi'n ja så blir'e finale på den russiske bjørnen, for dette var en maktdemonstrasjon...
Rød/Hvit til jeg dør
Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...
"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn
Arshavin er helt fantastisk god! Samme med venstrebacken(husker ikke navnet) som er meget bra offensivt og defensivt.
Vil rose Russland for den fotballen de spiller! Flere ganger i dette mesterskapet har de stått mann-mann i forsvar og kontret med backer og midtstoppere på overtid med ettmålsledelse, det står det respekt av! De spiller en publikumsattraktiv fotball med varierte oppspillsmetoder, spill på kant og en herlig innstilling. Når Arshavin etter over hundre spilte minutter fortsatt løper som om han skulle lugget under 1-0 på overtid i finalen, sier det veldig mye..
Stå på Russland! Russland-Tyskland i finalen med russerne som vinnere hadde vært digg.. :D
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
LIkte godt at Spania gikk videre, men savnet skikkelige repriser av straffene. De var jo mer opptatt med å vise bilder av publikum og spillere mellom straffene.
Synd Russland - Spania ikke kunne blitt finalen, håper uansett vinneren av den semifinalen vinner til slutt.
Jah, reagerte på akkurat det samme.. Ville svært gjerne se hvor Senna satt sin og hvor nære Casillas var på straffene til italienerne. Uansett, Kjempe deilig at Spania gikk videre og at de skitne lommetjuvene røk ut :)
Tenk dere Tyskland - Russland i finalen? Dér ligger det mye ''hat..''
Alle mine "hatlag" er nå ute. For et fantastisk EM!!
Drømmen er Tyskland - Russland i finalen... Hadde vært kanon!!
Ser at de har begynt å planlegge et EM her til lands også... Utbygging av Ullevaal + en ny og stor arena på Groruddalen..
http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/23/538920.html
Kanskje litt off topic men!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Rød hvit til jeg dør:)
Tyrkia spiller fin fotball? Høl i gjerdet på Veum igjen?
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Opprinnelig postet av Per Egil
Er dette et innlegg som bør aksepteres her på forumet altså? Fra en moderator???Tyrkia spiller fin fotball? Høl i gjerdet på Veum igjen?
RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com
Mulig jeg var litt ufin. Beklager så meget.
Men seriøst, å påstå at Tyrkia har spilt fin fotball er rimelig hårreisende når de faktisk har gjort det motsatte. De har vært fantasiløse, skapt få sjanser og vært underlegne i de fleste kamper de har spilt så langt. Men de har hatt alt som er av marginer på sin side.
Ellers oppsummerte Bertil Valderhaug det ganske greit:
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914