Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 08, 22:30

Da blir det vel tysk seier da.

Nederland imponerte mest i gruppespillet. De ble slått ut av Russland som imponerte mest i kvartfinalen. De blir slått ut av Spania som da imponerer mest i semifinalen. Da blir vel de "slått ut" av Tyskland i finalen. Perfekt timing av tyskerne med andre ord.

Digger de sakte reprisene! Spesielt redningen til Casillas der det ikke var lett å se om han var borti på den første reprisen. I den som går saktere var det aldri tvil da man ser hansken hans sakte bøye seg når han redder skuddet. Fantastisk!


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 26 jun 08, 22:43

Synes Sverige spilte kjedelig fotball. Ikke på nivået til Hellas, men de skapte lite og var tannløse uten Zlatan. 1-1 mot Spania i 92 minutter var imponerende! Jeg, som er en nøytral tilskuer, har priset meg lykkelig for at vi har fått se spansk og russisk festfoball, fremfor svensk fotball med en halvskadet Zlatan.

Hittil har det vært et fantastisk EM med ekstremt god fotball - langt bedre enn hva jeg hadde forventet. Overraskelseslaget Russland virker et par-tre nummer for små mot Spania i dag, men fortjener stående applaus for flott angrepsfotball med få touch og høyt tempo. Tyrkia - laget som gikk fra 1. gir til 5. gir da klokka rundet 80 minutter - spilte aldri noen "fryd for øyet"-fotball før kampen mot Tyskland, der tyskerne åpnet forferdelig. De to første kampene til Nederland var høyepunktet hittil!

Spania - Tyskland i finalen - jeg gleder meg!

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 29 jun 08, 22:43

SpaniaLaughing For et perfekt mesterskap!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 jun 08, 23:00

Gratulerer til Spania og kongespissen Fernando El Niño Torres!!! Som de nevner på tv2, artig at det er et lag som er en av de fremste eksponentene for publikumsvennlig og offensiv fotball som står igjen som vinnere!

---------------------------

Pondus beskriver kvinner på en elegant måte:

"Menn og kvinner er skrudd sammen på helt forskjellig måte! Det blir som en trehulsykkel mot en romferge. En enkel og grei konstruksjon mot et absurd komplisert maskineri, som titt og ofte eksploderer!"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 29 jun 08, 23:09

Torres scoret da det gjaldt som mest. Imponerende. Forferdelig forsvarsspill/kommunikasjon av Lahm.

Morsomt å se lag som Spania. De fortsatte å angripe mot slutten selv om de bare ledet 1-0. De fortjente å vinne.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 jun 08, 23:46

Et øyeblikks magi - Torres "El Niño" verdens beste spissSmile

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 jun 08, 23:56

Verdige vinnere! Synd de ikke scora flere mål. Tyskland skapte ikke en fjert.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 01 jul 08, 12:25

spania vant dette mesterskapet som det beste laget i EM. De vant hver eneste kamp og vist strålende fotball. I år fikk EM en verdig vinner!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 jun 08, 12:33
Endret: 26 jun 08, 12:33
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av schpa84
Så du kampen i går?

 

Ja. Og Tyrkia var gode, noe de ikke har vært tidligere i mesterskapet.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 jun 08, 12:36

Opprinnelig postet av Per Egil

Opprinnelig postet av schpa84
Så du kampen i går?

 

Ja. Og Tyrkia var gode, noe de ikke har vært tidligere i mesterskapet.

Da har du sett med ølbriller, diskusjonen med deg fører ingensteds hen. Det er som å snakke til en vegg

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 26 jun 08, 12:46

Opprinnelig postet av schpa84

Da har du sett med ølbriller, diskusjonen med deg fører ingensteds hen. Det er som å snakke til en vegg

Du må da innrømme at Tyrkia har hatt vanvittig flyt både i kvaliken og i sluttspillet frem til i går. Man kan si at de ikke fotjente å kvalifisere seg, og iallefall ikke gå videre fra guppespillet i EM.  I kvartfinalen skulle de hatt en straffe mot seg på 0-2, så semifinaleplassen var vel heller ikke på noen måte fortjent.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 22:38

Både dommeren, Alsaker og Semb overså at Russland skulle hatt straffe når Mathejsen feller Arshavin. De to siste kommenterte heller ikke reprisen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 21 jun 08, 23:07

For en spiller Arshavin er!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 jun 08, 23:18

Russerne må være dopa!!  Tipper Russland eller Tyskland vinner hele skiten.. Holder fremdeles en knapp på Tyskland, men nå begynner jeg å lure.. På den andre siden, skulle ikke forundre meg om Italia gikk til finalen og vant hele greia heller.

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 23:19

Opprinnelig postet av Holters

For en spiller Arshavin er!

Enig. De profilene som ble omtalt før sluttspillet, som Ronaldo og Ibrahimovic, har fremstått som jålete tapere mens Arshavin er den store stjernen.

Torres fikk også mye forhåndsomtale, og har vel ært nærmest til å innfri.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 21 jun 08, 23:22

Opprinnelig postet av Holters

For en spiller Arshavin er!

Og for en spiller Zhirkov er!! sykeste backen jeg har sett


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 21:44

Opprinnelig postet av Costanza

 

 

Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 

Det betyr ingenting hva det står i regelbøkene. Det er hva som er sedvane som betyr noe. Regelboka er til for å unnskylde dommere som gjør feil..

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 21 jun 08, 17:49

Opprinnelig postet av Holters

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

 

tyrkia mangler 4spillere grunnet suspensjon samt flere grunnet skade. allikevel var de jo så og si avskrivet før kroatia kampen også grunnet skader og enormt mye rotasjon i laget. utrolig imponert - tyrkia er naturligvis ikke et favorittlag, men man kan ikke annet enn å la seg imponere. og hvis tyskland tror det blir lett smeller det brått en bombe i den første semin. frykter nederland ryker ikveld - faktisk litt nervøs for EMs bestsspillende lag sålangt i et flott mesterskap - som dog mangler de vakre langskuddene.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 12 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340