Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 jun 08, 22:33

De russiske bjørnene spiste de svenske kjöttbullarna til frokost, middag og kvelds! Herlig! Med litt mer effektive spisser så hadde de ydmyket Sverige enda mer. Herlig å se at russerne fortsatte å kjøre på i angrep også etter 1-0, mens svenskene ikke var spesielt interessert i å spille fotball før Russland scoret.

 


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 18 jun 08, 22:43

Russland spiller rett og slett fantastisk fin fotball. Inneffektive som fy men uansett de putta 2 og det holdt. Foran mål gjør de mye rart men når det klaffer så klaffer det sjikkelig :) Russland og Nederland er de 2 lagene som har imponert meg mest hittil i turneringa med finfin fotball.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 jun 08, 22:46

Som jeg har sagt, fantastisk fotball av Russland. Ineffektive og naive, men fy faen så morsomt det er å se sånn fotball. Noen av de pasningsforsøkene deres er jo galskap, men likefullt genial galskap. Tror de kan overraske mot Holland.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jun 08, 07:38

Moro at Kroatia fikk Tyrkia. De blis nok årets overraskelse som jeg sa på forhånd..  Men Tyrkia er ikke noen walk over..


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 19 jun 08, 22:21

Hva i helvette er det Uefa tenker med når se setter opp blinde dommere til å dømme en kvart-finale?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 jun 08, 07:14

Da gikk Tyskland videre, og alle Ronaldo supporterene må finne seg ett nytt lag å heie påWink


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jun 08, 12:31

hvor ofte er det ikke slik at lagene som imponerer mest under gruppespillet ryker ut i sluttspillet? og gjerne tidlig i sluttspillet. russland kan fort ta high flying nederland og italia er min favoritt mot spania, og brått er de 3landene med flottest fotball til nå ute..(portugal, nederland, spania).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 jun 08, 14:03

Hvordan er det mulig å utestenge Volkan i to kamper i EM, og samtidig bare utestenge Schweinsteiger i ÉN kamp??? De gjorde jo akkurat samme jævla tingen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 20 jun 08, 14:19

Hvem starta det hele?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jun 08, 23:31

Fy faen jeg HATER Tyrkia! Hvordan er det mulig?  De har alle gudene med seg, det er helt sikkert. Håper Tyskland feier over de, men med den medvinden som feier over Tyrkia for tida, så.... FØler med Zoran nå

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


danan

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 20 jun 08, 23:33

For en avslutning! Synd ikke Kroatia gikk videre.

---------------------------

Libertà per gli Ultras!

http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jun 08, 23:35

Opprinnelig postet av Husgutt

Fy faen jeg HATER Tyrkia! Hvordan er det mulig?  De har alle gudene med seg, det er helt sikkert. Håper Tyskland feier over de, men med den medvinden som feier over Tyrkia for tida, så.... FØler med Zoran nå

Tyrkia kan delta i Asia-mesterskapet i steden for, det er jo kun en brøkdel av landet som er i Europa! Samme med Israel, de er jo helasiatisk!

Uansett, dette må være tidenes beste EM målt i dramatikk. Det har jo ikke vært en kjedelig kamp ennå, tar man bort et par Hellas-kamper.

Får håpe på Nederland - Tyskland i finalen nå, med et seirende Nederland.


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 jun 08, 00:39

Tyskland vinner hele greia !

Heia Tyskland !

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 21 jun 08, 15:04

Opprinnelig postet av Willy Renè

Tyskland vinner hele greia !

Heia Tyskland !

Etter å ha sett Russland feie over svenskene er jeg ikke i tvil. De vinner hele greia. Tempo,improvisasjoner,smittende lek seg imellom, show fra trener og reservebenken, nei detta var gøy. Og en liten ting til; russiske fan var meget sympatiske, men svenskenem hadde snudd totalt om og var rene idiotene. Skammelig.Så Willy Rene, løp og kjøp en odds med Russland som banker.Wink


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 jun 08, 16:48

Opprinnelig postet av 1947modell

Opprinnelig postet av Willy Renè

Tyskland vinner hele greia !

Heia Tyskland !

Etter å ha sett Russland feie over svenskene er jeg ikke i tvil. De vinner hele greia. Tempo,improvisasjoner,smittende lek seg imellom, show fra trener og reservebenken, nei detta var gøy. Og en liten ting til; russiske fan var meget sympatiske, men svenskenem hadde snudd totalt om og var rene idiotene. Skammelig.Så Willy Rene, løp og kjøp en odds med Russland som banker.Wink

Skammelig ?

Synes du det er så rart at jeg holder med Tyskland når jeg har en vakker tysk svigerdatter fra Bayern ?Yell

---------------------------

Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 20 jun 08, 23:30

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 09:48

Opprinnelig postet av Holters

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

Faktisk kom 1-1 etter at tillagt overtid(1 min) var ute.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 21 jun 08, 12:08

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

Kroatia var konge på straffer. Wink

Må være surt å få den 1-1 i fleisen i det 120. minutt etter å selv ha scoret i 119. minutt. hehe.

Tyskland kan få en lett vei til finalen nå. Var det fire spillere ute med karantene hos Tyrkia?

Faktisk kom 1-1 etter at tillagt overtid(1 min) var ute.

Nei det gikk nøyaktig 56 sek på overtid.det laget som ville mest vant,kroatia ville jo ikke vinne



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340