Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 21 jun 08, 12:29

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Faktisk kom 1-1 etter at tillagt overtid(1 min) var ute.

Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 jun 08, 19:33

Opprinnelig postet av Costanza

 

Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

Dessuten tok Krotias scoringsfeiring tid og dommeren kan legge til for det. Synes det var moro å se Tyrkia snu igjen, treneren er visstnok en utrolig god motivator, og det kan det vel ikke legges mye tvil i. Håper tyrkerne banker tyskerne i semin. Og FFK1903. Tyrkia er europeisk. Selv om større deler av landet ligger i Asia har landet mye mer europeisk kultur enn det har asiatisk, tyrkerne selv mener jo også de føler jeg mye mer europeiske enn de føler seg asiatiske. Og det kan vel ikke herske mye tvil om at de hadde hatt en mye lettere vei til VM om de hadde kvalifisert seg gjennom det asiatiske systemet.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jun 08, 21:08

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Og FFK1903. Tyrkia er europeisk. Selv om større deler av landet ligger i Asia har landet mye mer europeisk kultur enn det har asiatisk, tyrkerne selv mener jo også de føler jeg mye mer europeiske enn de føler seg asiatiske. Og det kan vel ikke herske mye tvil om at de hadde hatt en mye lettere vei til VM om de hadde kvalifisert seg gjennom det asiatiske systemet.

Selvsagt, og det var et innlegg skrevet i småfrustrasjon rett etter at kampen var slutt. Sånn "Tyrkia er dust"-innlegg der og da. Selvsagt hadde de fått lettere vei til VM, men noe EM hadde de likevel ikke vært i da ;)


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 21 jun 08, 20:46

Opprinnelig postet av Costanza
Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 

Det stemmer ikke helt. Når en dommer legger til 1 min så betyr det at det skal spilles -minst- 1 min overtid men det kan legges til mer hvis det skjer ting som tilsier det.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 21 jun 08, 21:39

Opprinnelig postet av Rasle

Opprinnelig postet av Costanza
Når det signaliseres 1 min overtid betyr det at dommer kan legge til mellom 1 minutt og 1 minutt og 59 sekunder. Det agjørende målet kom etter 1 minutt og 5 sekunder eller noe sånt.

 

Det stemmer ikke helt. Når en dommer legger til 1 min så betyr det at det skal spilles -minst- 1 min overtid men det kan legges til mer hvis det skjer ting som tilsier det.

Jepp. Men 1 min tillegg betyr i utgangspunktet at det legges til mellom 1 minutt og 59 sekunder. Så er det selvsagt mulig for dommer å legge til ekstra tid forutsatt at det skulle være mye stopp i spillet i overtidstiden.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 21 jun 08, 21:58

Pent mål av Russland!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jun 08, 22:04

Akkurat nå virker Russland mer nederlandsk enn Nederland selv. Herlig fotball!

Er det bare jeg som er drittlei av å høre Seven Nations Army (?) på omtrent hver eneste kamp? Må jo være temmelig utbrukt etter hvert. Men men, bedre enn å høre Pippi-sangen i hvert fall.

Måtte vinneren av denne kampen vinne hele driten. Liker Nederland best, men jeg har satset på russerne som vinnere, og det eneste laget jeg har tippet på. Går denne inn så skal jeg jammen meg satse en tier på Norge om fire år, før kvalifiseringen, så får jeg testet ut om skjebnen ligger i mine hender i hvert fall.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 21 jun 08, 22:30

Nistelrooy er en fantastisk målscorer. Kanskje fortsatt verdens beste goalgetter?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 22:36

Opprinnelig postet av Holters

Nistelrooy er en fantastisk målscorer. Kanskje fortsatt verdens beste goalgetter?

Selv om han var offside igjen?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 21 jun 08, 22:40

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters

Nistelrooy er en fantastisk målscorer. Kanskje fortsatt verdens beste goalgetter?

Selv om han var offside igjen?

 

Nå er det noen år siden jeg var aktiv, men nå finnes vel ikke linjeoffside lengre som regel, og så vidt meg bekjent favoriseres angripende lag som regel...

 

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 21 jun 08, 22:56

Opprinnelig postet av KeJ

 

Nå er det noen år siden jeg var aktiv, men nå finnes vel ikke linjeoffside lengre som regel, og så vidt meg bekjent favoriseres angripende lag som regel...

 

Det er vel et målsnøre som gjelder, og reprisen viser at han er foran. Klart foran. Da hjelper det vel ikke at det er et angripende lag? Det er vel bare i angrep man går i offside?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 jun 08, 23:06

Satan som disse bjørnene imponerer med sin fotball. Rundspille Nederland så til de grader er en prestasjon. Hadde de hatt en effektiv spiss så hadde de vært mestere allerede, nesten... Ufattelig fortjent at de ser ut til å ta seg videre nå i hvert fall, men i dette mesterskapet skjer jo alt. Nå scorer snart assistentdommeren, det er jeg sikker på!

Håper Grönhagen, investorer og det hele ser hvor viktig det er med kantspillere som går helt ned til dødlinjen og legger inn. Det har vært mange fantastiske mål skapt av kantspillere (eventuelt spillere som beveger seg ut på kanten) så langt. Tenk to løpsterke driblere med god pasningsfot på begge kantene!

 

3-1!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 22 jun 08, 00:01

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av KeJ

 

Nå er det noen år siden jeg var aktiv, men nå finnes vel ikke linjeoffside lengre som regel, og så vidt meg bekjent favoriseres angripende lag som regel...

 

Det er vel et målsnøre som gjelder, og reprisen viser at han er foran. Klart foran. Da hjelper det vel ikke at det er et angripende lag? Det er vel bare i angrep man går i offside?

Anbefaler et ørlite besøk hos optiker, men det kan jo igrunn være det samme.

Russland imponerte og vant særdeles fortjent i aften, og fortsetter de dette kjøret i semi'n ja så blir'e finale på den russiske bjørnen, for dette var en maktdemonstrasjon...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 jun 08, 00:07

Arshavin er helt fantastisk god! Samme med venstrebacken(husker ikke navnet) som er meget bra offensivt og defensivt.

Vil rose Russland for den fotballen de spiller! Flere ganger i dette mesterskapet har de stått mann-mann i forsvar og kontret med backer og midtstoppere på overtid med ettmålsledelse, det står det respekt av! De spiller en publikumsattraktiv fotball med varierte oppspillsmetoder, spill på kant og en herlig innstilling. Når Arshavin etter over hundre spilte minutter fortsatt løper som om han skulle lugget under 1-0 på overtid i finalen, sier det veldig mye..

Stå på Russland! Russland-Tyskland i finalen med russerne som vinnere hadde vært digg.. :D

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 jun 08, 23:23

LIkte godt at Spania gikk videre, men savnet skikkelige repriser av straffene. De var jo mer opptatt med å vise bilder av publikum og spillere mellom straffene.

Synd Russland - Spania ikke kunne blitt finalen, håper uansett vinneren av den semifinalen vinner til slutt.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 jun 08, 23:26

Jah, reagerte på akkurat det samme.. Ville svært gjerne se hvor Senna satt sin og hvor nære Casillas var på straffene til italienerne. Uansett, Kjempe deilig at Spania gikk videre og at de skitne lommetjuvene røk ut :)

Tenk dere Tyskland - Russland i finalen? Dér ligger det mye ''hat..''


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 22 jun 08, 23:29

Alle mine "hatlag" er nå ute. For et fantastisk EM!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jun 08, 09:55

Drømmen er Tyskland - Russland i finalen... Hadde vært kanon!!

Ser at de har begynt å planlegge et EM her til lands også... Utbygging av Ullevaal + en ny og stor arena på Groruddalen..

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/23/538920.html

Kanskje litt off topic men! Wink

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 25 jun 08, 09:50
Drømmen er Tyrkia-Spania i finalen. To lag som spiller fin fotball. Tror nok Russlands forsvar rakner mot Spania. Tyskland slår nok tyrkia, men håper tykia vinner, men blir nok med drømmen det. Men man skal aldri si aldri, de har spillere som makter å avgjøre i de siste minuttene.

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 jun 08, 10:01

Tyrkia spiller fin fotball? Høl i gjerdet på Veum igjen?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340