Buer Johansen svarer Sogndal i morgen
Ham Kam har jo allerede stilt seg på sidelinjen som følge av høyt lønnskrav. Selv om Buer Johansen likevel ikke avviser Kamma-spill, ettersom han har planer om å bosette seg på Hedemark etter hvert uansett.
Spennende å se. Tror Buer Johansen kunne blitt en meget viktig spiller for FFK i Tippeligaen.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Mitt tips er at han er veldig usikker og avventer et par dager til for å se om nye og bedre tilbud tikker inn. Hvis ikke så fortsetter han i SIL. Det er hvertfall min teori.
Dessverre, fordi jeg mener Buer Johansen ville vært den viktigste forsterkningen i FFK nå sett ut i fra hva som er realistisk.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Kan ikke si noe hvis han blir i Sogndal, der kjenner han sine betingelser. Og de har utviklet ham godt. MEN går han til Kamma, argh... Da har vi rett og slett ikke gjort jobben med å selge klubben godt nok!!
RUNE...kom tilbake!!
;-)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
FFK må rykke opp til Tippeliagen når det gjelder spillerkjøp, forhandlinger, administrasjon osv.
Og her holder det ikke med en 5 års plan - men det bør være en 5 måneders plan.
Frode
Men hvis vi henter 3-4 spillere i ren panikk helt på slutten så må de jo spille seg inn i laget også, det tar ofte mer enn 2 uker.
Det er jo lenge igjen, men hadde vært fint for nervene om de fikk en eller to bra spillere snart
(Buer Johansen feks) ;)
Selfølgelig vil også mine nerver bli mer og mer tynnslitt, men FFK har penger, og etter min mening dyktige ledere og da gjør vi det eneste rette hvis vi holder oss i skinnet og smører oss med noen kilo tolmodighet ;-)
Frode
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914