Husk meg
Brukernavn
Passord

Buer Johansen svarer Sogndal i morgen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 29 nov 03, 19:34
Ifølge bt.no så har Sogndal gitt Buer Johansen endelig frist med å bestemme seg om han skal fortsette i Sogndal eller ikke til i morgen. Hvis han ikker kommer med et svar innen 1. desember (eller svarer nei), så er han ikke ansett som SIL-spiller lenger.

Ham Kam har jo allerede stilt seg på sidelinjen som følge av høyt lønnskrav. Selv om Buer Johansen likevel ikke avviser Kamma-spill, ettersom han har planer om å bosette seg på Hedemark etter hvert uansett.

Spennende å se. Tror Buer Johansen kunne blitt en meget viktig spiller for FFK i Tippeligaen.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 29 nov 03, 21:40
Han bli nok i Sogndal serru!

:ffk::ffk::ffk:

Elleve røe og vite kællær

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 03, 22:47
Buer Johansen har nå gitt seg selv frist til onsdag ved å svare til Sogndal-ledelsen.

Mitt tips er at han er veldig usikker og avventer et par dager til for å se om nye og bedre tilbud tikker inn. Hvis ikke så fortsetter han i SIL. Det er hvertfall min teori.

Dessverre, fordi jeg mener Buer Johansen ville vært den viktigste forsterkningen i FFK nå sett ut i fra hva som er realistisk.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 01 des 03, 23:29
har ffk gitt han tilbud da?

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 03, 23:33
Det vites ikke, men jeg tviler. Han ville jo ikke si så mye selv, men ut i fra hva Eggen og Hansen fortalte offentligheten før de dro på ferie så tydet det dessverre ikke på at Buer Johansen var den de jobbet med nå. Og siden Buer ønsker å bestemme seg straks, og FFKs sportslige ledelse er på ferie, så har jeg en følelse av at det blir Sogndal eller Ham Kam på en av landets beste midtbanespillere til året.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 01 des 03, 23:49
rett og slett håpløst!! er jo ingen vits i å satse på gashi... der ligger vel både vif og rbk foran oss..

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 02 des 03, 09:10
Tar ikke noe på forskudd, men hvis Buer går til HamKam så har vi rett og slett ikke fulgt med i timen.

Kan ikke si noe hvis han blir i Sogndal, der kjenner han sine betingelser. Og de har utviklet ham godt. MEN går han til Kamma, argh... Da har vi rett og slett ikke gjort jobben med å selge klubben godt nok!!

RUNE...kom tilbake!!

;-)

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 des 03, 09:44
Det er jo samme gamle leksa igjen. (Skei-Lindbæk).

FFK må rykke opp til Tippeliagen når det gjelder spillerkjøp, forhandlinger, administrasjon osv.

Og her holder det ikke med en 5 års plan - men det bør være en 5 måneders plan.

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 02 des 03, 09:52
Vi må huske å ikke ta noe på forskudd. Vi får holde oss forholdvis rolige til mars måned... Har vi ikke fått skikkelige forsterkninger da...kan vi begynne å syte litt :-)

Frode

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 02 des 03, 11:46
Er litt sent det skjønner du, hvis vi ikke har skaffa noen i mars kan det bli vanskelig.

Men hvis vi henter 3-4 spillere i ren panikk helt på slutten så må de jo spille seg inn i laget også, det tar ofte mer enn 2 uker.

Det er jo lenge igjen, men hadde vært fint for nervene om de fikk en eller to bra spillere snart

(Buer Johansen feks) ;)

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 02 des 03, 12:25
Vi må vise gutta som har administrert FFK fra 2. divisjon til tippeligaen på 2 sesonger tillitt!!

Selfølgelig vil også mine nerver bli mer og mer tynnslitt, men FFK har penger, og etter min mening dyktige ledere og da gjør vi det eneste rette hvis vi holder oss i skinnet og smører oss med noen kilo tolmodighet ;-)

Frode

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914