Etter kampen: Tromsø- FFK (10. serierunde)
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 08 jun 08, 17:51
Endret: 14 jun 08, 00:48
Endret av: FFK1903
---------------------------
If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-
Så ut som jeg drepte han - Kvisvik om det gule kortet etter Aalesund kampen :>
Høres for meg ut( fra Radio Fredrikstad) som om forsvaret vårt er veldig solide i 2.omgang, og at vi viser god fotball. Dette er faktisk en kjempeseier, er ikke mange som holder nullen på Alfeim! Strålende at vi scorer i en dårlig omgang, og holder løpet helt ut!
Fantastisk deilig å være på 2.plass i EMferien, nå håper jeg på en god forsterkning(brasse?)
-Bill Shankley-
Har du lest forumets retningslinjer?
Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....
"si vis pacem para bellum"
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Syns jeg så noe nytt ved FFK i dag, som jeg ikke har sett før, tidligere år ville vi ALDRI vunnet en kamp som denne borte.
Opprinnelig postet av Lemmy
Høres for meg ut( fra Radio Fredrikstad) som om forsvaret vårt er veldig solide i 2.omgang, og at vi viser god fotball. Dette er faktisk en kjempeseier, er ikke mange som holder nullen på Alfeim! Strålende at vi scorer i en dårlig omgang, og holder løpet helt ut!
Fantastisk deilig å være på 2.plass i EMferien, nå håper jeg på en god forsterkning(brasse?)
Så kampen på vebtv og jeg syns vi spilte klokt etter 0-1 scoringa. Lå kompakt og solid og tok ikke store sjanger forover, spesielt etter utvisninga til Barsom...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Enig med bjorn selvom jeg ikke så kampen.. FFK ville ikke vunnet en sånn kamp i fjor! Det er de her seierne som er ganske deilig, de er faktisk like deilige som 5-0seire.. Føler mer at vi vant en kamp i dag enn mot Aalesund, og det er en deilig følelse å sitte igjen med etter å ha vunnet på en dårlig dag!
-Bill Shankley-
Opprinnelig postet av Bob Page
Så kampen på vebtv og jeg syns vi spilte klokt etter 0-1 scoringa. Lå kompakt og solid og tok ikke store sjanger forover, spesielt etter utvisninga til Barsom...
Omtrent som Stabæk forrige runde... Og det er vel omtrent slik vi må spille på bortebane også. Finspillet får hjemmelaget stå for.
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Deilig at Valdres slo ut HamKam av cupen!
Fryd og gammen!
These pretzels are making me thirsty!
Syns forøvrig det andre gule til Barsom var strengt, det er bare i Norge en dommer som vet han har gult fra før nesten ikke kan vente med å få vist han ut.
Status Raio Piiroja, anyone? Når vi er inne på det, jeg er ikke så nervøs om han må stå over mot VIF! Det er veldig betryggende å se at kanskje vår beste spiller, forsvarssjefen med hjertet utenpå drakta kan gå ut med skade og at Ophaug går inn og spiller knallgodt!
Men selvfølgelig, Piiroja er en viktig spiller! Er mer bekymret for midtbanen..Tenkte når Gashi var ute at Barsom kom til å spille sentralt mot VIF, men nå blir det Ramberg eller Thomassen(mest sannsynlig Ramberg). Så er spørsmålet, blir det Kvisvik, Thomassen eller Kouadio på venstre?
-Bill Shankley-
men hvorfor i alle dager tok det grønis og co neste et kvarter å få inn thomassen, etter det byttet ble det virkelig stabilitet i det defensive arbeidet. østerrike-croatia neste,tipper 0-6(og der har de jaggu allerede scoret!)
Fredrikstad tar medalje i TL 2008
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914