Overgangsvinduet sommeren 2008
Titta på klippa av han...synes det virker meget lovende. Kan bli bra med en mer tungvekter som en frisk Gardar i tilleggg
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Pk
Erkan Zengin har jeg stor tro på og håper vi får se han i FFK drakt så fort som muilg!Han blir ikke FFK-spiller.
Synes det er litt rart at du sier det nå, han skal jo ha et møte med Grønnhagen og co i morgen.
Opprinnelig postet av hasse33
Titta på klippa av han...synes det virker meget lovende. Kan bli bra med en mer tungvekter som en frisk Gardar i tilleggg
Så også den filmsnutten, er enig med at han hadde mange fine raid, men må også si at forsvaret han angrep mot var utrolige dårlige. Bare se hvor darlige de var til å markere folk, trur han får slite mer her, men det vil tiden vise.
Espen Hoff forlangte 5 mill i årslønn
Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av Pk
Erkan Zengin har jeg stor tro på og håper vi får se han i FFK drakt så fort som muilg!Han blir ikke FFK-spiller.
Synes det er litt rart at du sier det nå, han skal jo ha et møte med Grønnhagen og co i morgen.
Og begrunnelsen til at han ikke kommer er?
Opprinnelig postet av Patrioten
Espen Hoff forlangte 5 mill i årslønn
Lurer på om Paco fortsatt mener han bare krevde 1,4 millioner i lønn... Fem millioner er jo galskap å gi en slik spiller. Hadde han scoret det dobbelt av det han har gjort i tillegg til at alle var spillemål så kunne han forsvart det. Var vel omtrent det Helstad ville ha i Brann det der? En profil og prestasjoner over lang tid. Det er først i år at hypen rundt Hoff har kommet.
Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av hasse33
Så også den filmsnutten, er enig med at han hadde mange fine raid, men må også si at forsvaret han angrep mot var utrolige dårlige. Bare se hvor darlige de var til å markere folk, trur han får slite mer her, men det vil tiden vise.
Synes å ha sett at markeringene i norsk fotball heller ikke alltid er på topp
Opprinnelig postet av Pk
http://www.fotbollsexpressen.se/Nyheter/1.1271538/fredrikstad-och-ankaraspor-vill-ha-erkan-zengin
Kan ha noe med dette å gjøre.
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja det mener jeg,tror jeg bommet med 150000.- hvorfor de bløffer med summen vet jeg ikkeOpprinnelig postet av Patrioten
Espen Hoff forlangte 5 mill i årslønnLurer på om Paco fortsatt mener han bare krevde 1,4 millioner i lønn... Fem millioner er jo galskap å gi en slik spiller. Hadde han scoret det dobbelt av det han har gjort i tillegg til at alle var spillemål så kunne han forsvart det. Var vel omtrent det Helstad ville ha i Brann det der? En profil og prestasjoner over lang tid. Det er først i år at hypen rundt Hoff har kommet.
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av FFK1903
Ja det mener jeg,tror jeg bommet med 150000.- hvorfor de bløffer med summen vet jeg ikkeOpprinnelig postet av Patrioten
Espen Hoff forlangte 5 mill i årslønnLurer på om Paco fortsatt mener han bare krevde 1,4 millioner i lønn... Fem millioner er jo galskap å gi en slik spiller. Hadde han scoret det dobbelt av det han har gjort i tillegg til at alle var spillemål så kunne han forsvart det. Var vel omtrent det Helstad ville ha i Brann det der? En profil og prestasjoner over lang tid. Det er først i år at hypen rundt Hoff har kommet.
?
Lurte på den og :) Hvilken grunn skulle de ha til å ljuge om prisen?
---------------------------
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
paco... det der blir for dumt... hvis hoff hadde krevd 1,4 mill ville han bombesikkert vært ffk-spiller nå. klart han krever høy lønn. Han er jo uten kontrakt. Greit nok at det virker som griskhet, men enhver ville jo tross alt prøvd å presse maks ut av situasjonen.
Bilde av Daniel Dimov for de som er interesserte. Scroll ned til spiller nr 27
http://chernomorepfc.bg/fccm_bg/index_bg.php?link=pages/sustav_2008-2009.html&page_title=%D1%FA%F1%F2%E0%E2
FFK FFK FFK !!!!
Lett å forstå alt som står der da :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 20 aug 08, 21:43
Endret: 20 aug 08, 21:45
Endret av: Patrioten
Til dere som lurer, er ikke denne spissen erstteren til Tarik, de jakter en spiss til.
Opprinnelig postet av endre
Lett å forstå alt som står der da :)
Står ingenting interessant. Bare navnet, fødselsdato og høyde/vekt.
... og nei, jeg kan ikke bulgarsk :p
Daniel har vært med på å slå ut Norge U19 ut av euro2008.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Alle bløffer som ikke er enig med Paco
Som tidligere sagt Paco er utrolig forutsigbar.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 20 aug 08, 22:06
Endret: 20 aug 08, 22:07
Endret av: benksliter`n
Brasiliansk spiss på 22 år som har vært innbytter og scoret (17 kamper i 2007) på et topplag i Brasil, og en 19 år gammel Bulgarsk sentral midtbanespiller som er tatt opp til Bulgaria U21.
Lovende takter fra FFK!!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av Patrioten
Til dere som lurer, er ikke denne spissen erstteren til Tarik, de jakter en spiss til.
Det er ikke det PMH sa. Han svarte bare på at siden Tarik er borte, skulle de ha en spiss til. Og den spissen er Everton.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914