Overgangsvinduet sommeren 2008
Ettersom FFK kunne tilby Hoff 13 mill over 4 år, bør de ha en del igjen :-D
Når det gjelder hvem som jeg stoler på når det gjelder overganger etc her inne, er ikke jeg i tvil over. Har sittet på info fra en her inne noen dager nå om akuratt det som har skjedd de siste to dager. Bare navnene har manglet :-D
---------------------------
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
dracula
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 21 aug 08, 15:39
Endret: 21 aug 08, 15:40
Endret av: dracula
Jøss, dette kan bli storveis.
2 nye spennende spillere, som trolig trenger litt tid til aklimatisering.
Vi får gi de litt tid, og jeg håper/tror de gir oss mange gleder tilbake.
Kan bare si bra jobba, FFK
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Bob Page
Har sittet på info fra en her inne noen dager nå om akuratt det som har skjedd de siste to dager. Bare navnene har manglet :-D
Jada, du har kildene i orden du vettu
Var det no mere du viste som du ikke kunne si eller?
Heia FFK
Da er to nye spillere klare.. Noen må også ut. Jeg kan si det slik at Koadio og Fofana er nok spillerne som forsvinner.
Vet at leiligheten til gutta er sagt opp og at de flytter ut om ikke lenge... Så da ser vi nok ikke de noe mer..
Noe som vet noe mer om Zengin? Holters?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Patrioten
Til dere som lurer, er ikke denne spissen erstteren til Tarik, de jakter en spiss til.
Det er ikke det PMH sa. Han svarte bare på at siden Tarik er borte, skulle de ha en spiss til. Og den spissen er Everton.
Spissen kom.
Opprinnelig postet av Knuty
Noe som vet noe mer om Zengin? Holters?
Eneste jeg kan si er at ting forandrer seg daglig i denne bransjen, det er i hvert fall helt sikkert... Helt utrolig hvordan ting svinger fra det ene ytterpunktet til det andre i løpet av få dager.
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av Holters
Noe som vet noe mer om Zengin? Holters?Eneste jeg kan si er at ting forandrer seg daglig i denne bransjen, det er i hvert fall helt sikkert... Helt utrolig hvordan ting svinger fra det ene ytterpunktet til det andre i løpet av få dager.
Og med det mener du at han kommer til FFK ?
Jeg er Rød/Hvit til jæ dør, jæ Rød/Hvit til jæ dør, jeg vet jæ kan jæ vet jeg vil, jæ Rød/Hvit til jæ dør.
Opprinnelig postet av Plankebærær
Noe som vet noe mer om Zengin? Holters?Eneste jeg kan si er at ting forandrer seg daglig i denne bransjen, det er i hvert fall helt sikkert... Helt utrolig hvordan ting svinger fra det ene ytterpunktet til det andre i løpet av få dager.
Zengin: JA.....tja.....NEI......tja.....JA......tja.....NEI.....tja....
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Tiger
Ble medlem: 08 jan 06
Lagt til: 21 aug 08, 19:33
Endret: 21 aug 08, 19:34
Endret av: Tiger
Opprinnelig postet av Plankebærær
Hmm, trur jammen Zegin kommer. Først sa Holters at det ikke ble noe av og etter det han skriver her tolker jeg som at han kommer....hehe. Ikke rart at det blir rykter sier jeg :)
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av dracula
Jaja vet ihvertfall at Kvisvik har bestemt seg for og bli i FFK så får dere diskutere hvordan jeg kan vite detTil Paco
Tror faktisk de fleste her inne ikke har vansker med å innse / respektere at andre mange ganger har bedre kunnskap enn de sjøl.
Ett av de få unntakene er i så tilfelle, er nettopp deg Paco.
Jeg bøyer meg i nesegrus beundring for en så perfekt person, som aldri har feil. Paco du er min Gud
Gi meg en god grunn for at Kvisvik som er FFK spiller, som har bestemt seg for å fortsatt være FFK spiller, skal vente til over helgen med å en beslutning?
Opprinnelig postet av Bedreviteren
hehe det vet nok bare han selv.det emeste jeg vet er at han blir i FFKOpprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av dracula
Jaja vet ihvertfall at Kvisvik har bestemt seg for og bli i FFK så får dere diskutere hvordan jeg kan vite detTil Paco
Tror faktisk de fleste her inne ikke har vansker med å innse / respektere at andre mange ganger har bedre kunnskap enn de sjøl.
Ett av de få unntakene er i så tilfelle, er nettopp deg Paco.
Jeg bøyer meg i nesegrus beundring for en så perfekt person, som aldri har feil. Paco du er min Gud
Gi meg en god grunn for at Kvisvik som er FFK spiller, som har bestemt seg for å fortsatt være FFK spiller, skal vente til over helgen med å en beslutning?
Zengin spiller akkurat nå for Hammarby mot Kalmar FF i semifinalen i svenske cupen. Det står 0-0. Ekstraomganger nå.
Virker som Zengin har spilt godt og har vært nær ved å score også. Her har jeg sakset fra bajen-forumet under kampen.
Grym prestation av Zengin.
Bra aktion Zengin. Hörna Bajen.
Bra skottläge Zengin. Precis utanför
FAAN Erkan! Du e inte ronaldo!
Grym prestation av Zengin
Zengin riktigt bra just nu.
Ofarlig hörna men Zengin fixar en ny.
Kul att se Erkan - han verkar nytänd.
Strandberg envisas med att kalla Zengin för Eleganten så fort han får bollen
Får håpe han ikke spiller så bra at Hammarby vil beholde han nå da
Fredrikstad - Laget i vår by!
Kalmar FF slo Hammarby 1-0. En 20 år gammel Nigerianer med navnet Dauda avgjorde for Kalmar. Hentet til Kalmar i 2008.
Zengin tjafsar lite. Skönt att se honom tillbaka i sitt esse.
Zengin stämplad. Haltar runt. Kalmar spelar lika grisigt som vanligt.
Nå snakker vi. To meget spennende spisser på plass. Godt å se at også en av disse faktisk er kjøpt og nå eies i stedet for å leie. Også positivt at Raymond har fått tilbud om ny kontrakt. Voksent av Kasey å beklage i media og til spillergruppa. Du er tilgitt Kasey!
Min frustrasjon over manglede handling har forsvunnet og må si meg meget tilfreds med det som skjer i klubben nå.
Nå mangler bare ZENGIN!! Kom igjen nå!!!
Lukter jeg medalje?
Vel, Everton er bare på lån, med opsjon på kjøp. Håper vi får Zengin...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Håper vi får Zengin også, men det har blitt fryktelig stille på den fronten.
Håper virkelig at Zengin blir FFK spiller. Gjorde en veldig bra figur mot Kalmar FF ikveld. Kanskje han prøvde å avslutte verdig å imponere FFK ledelsen med sitt spill? Noen som har noen inside på hvor stor sjanse (Prosent) det er for at han blir FFK spiller? Han hadde blitt en publikumsfavoritt.
plænken
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914