Overgangsvinduet sommeren 2008
West Ham gir Freddie Ljungberg 60mill for å gi seg....bare og ta opp mobilen Per Morten!
---------------------------
FCK
FFK
brigaderodhvit.com
95min med ekte kjærlighet.
De eneste klubbene i skandinavia den jåla der vurderer å spille for ligger nok i køben eller stockholm, tipper heller på usa for freddie sin del jeg.
Opprinnelig postet av ffkerkonge
Denne mannen var på stadion før EM tror han er klar jeg
Det hadde vært noe he he he.....
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Virker ikke som om det kommer noen nye spillere denne uka heller, så da spørs det vel om ikke Tegan og Gardar blir spissparet på Tromsø på mandag!
Opprinnelig postet av Modric
Virker ikke som om det kommer noen nye spillere denne uka heller, så da spørs det vel om ikke Tegan og Gardar blir spissparet på Tromsø på mandag!
Tegan..... Grøss og gru.... Da hadde jeg heller håpet på Barsom på topp!!
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Hørte noen mumle om Kvisvik til LSK i bytte med Brenne ?? Noen andre som har hørt dette ??
dracula
Ble medlem: 11 nov 04
Lagt til: 06 aug 08, 14:46
Endret: 06 aug 08, 15:42
Endret av: dracula
Håper på Kvisvk/Ramberg på sidene og Gardar/Barsom på topp.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av hasse33
Hørte noen mumle om Kvisvik til LSK i bytte med Brenne ?? Noen andre som har hørt dette ??
Ville ikke tatt det så altfor seriøst, høres ut som godt gammeldags tøv.
Opprinnelig postet av troy
Ville ikke tatt det så altfor seriøst, høres ut som godt gammeldags tøv.
Hvis LSK skal fortsette å holde sitt høye snittnivå på alder er jo det en glimrende overgang
Folk mumler og tenker høyt om alt mulig, ikke så dumt å filtrere ut litt.
I følge Demokraten går det rykter om Simen skal presenteres som FFK spiller i morgen.
Opprinnelig postet av Patrioten
I følge Demokraten går det rykter om Simen skal presenteres som FFK spiller i morgen.
Hvor står det? På nettutgaven? I papirutgaven?
Opprinnelig postet av MLarsen
Det stod i papirutgaven, ryktene skal ifølge Demo stamme fra kilder innen LSK.
Take me back to The Black Hills, to The Black Hills of Dakota, to the beautiful Indian country, that I love.
Opprinnelig postet av Willy Renè
Opprinnelig postet av MLarsen
Det stod i papirutgaven, ryktene skal ifølge Demo stamme fra kilder innen LSK.
Javel, da får vi vel vente å se om det stemmer i morra. Blir han evt. spilleklar til mandag da?
Det står på slutten av artikkelen :
Våre heteste tips fra LSK-miljøet går ut på at han skal presenteres som FFK-spiller på torsdag.
Den som lever får se.
Sånn står det ordrett.
Det blir med blanda følelser jeg tar imot han værtfall hvis han kommer..
Håper mer på en spiss og en kant..
Opprinnelig postet av Modric
Unnskyld meg, men hvem dag er det idag??
Nemmelig, det er Onsdag, det er midtuke.. Etter hva jeg leste ett sted i helga så skulle dem jobbe for å få en spiller klar i førsten eller slutten av uka.. Det er på fredag, lørdag og søndag det...
Nå må vi roe ned, bra at FFK holder kortene så tett til brystet..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av ffkmufc
Det blir med blanda følelser jeg tar imot han værtfall hvis han kommer..
Håper mer på en spiss og en kant..
Har ingenting i mot at Brenne kommer tilbake til FFK, men jeg ser ikke helt hvordan han skal heve laget. Syns det er tåpelig å kjøpe spillere til benken nå som vi kjemper om medalje. Slike spillere kan vi ev kjøpe i vinter. Nå bør det kun kjøpes spillere som går rett inn i 1. eleveren...
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?
Brenne var landslagspiller når han gikk og kan bli det igjen....
Altså, HVIS Simen skulle dukke opp, så må jo det bare bety følgende:
- Det er også en spiss som står og tripper og er praktisk talt klar. (Kan ikke i hele verden se for meg at en midtbanespiller blir prioritert foran en erstatter for Tarik. Det vil i såfall være helt ulogisk for meg.)
- Forutsatt at det også kommer en spiss, betyr et evt kjøp av Simen at klubben virkelig går for topp-plassering. Da er vi ihvertfall meget godt forspent på midten (selv om jeg personlig vil ha en mer typisk ving). Simen forsterker ikke FFK per dags dato, men det er vel liten tvil om at Simen Brenne i god form forsterker de fleste lag i tippeligaen.
Alternativt kjøper de Simen som en Tarik-erstatter, noe jeg er mer skeptisk til.
MEN, jeg skrev HVIS. Personlig blir jeg meget overrasket om LSK slipper Brenne tilbake til FFK på dette tidspunktet.
God bedring, Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914