Overgangsvinduet sommeren 2008
1947modell
Ble medlem: 03 mai 07
Lagt til: 26 aug 08, 08:21
Endret: 26 aug 08, 08:25
Endret av: FFK1903
Fotballgal som jeg er, og for å få " litt tilfredstillelse", reiser jeg en del rundt på lokale kamper i 3. div. I år er det en spiller som virkelig skiller seg ut her i nord. Han utmerker seg med sin seriøsitet og fotballforståelse. Sist lørdag spilte han luven av Stian Johnsen så det sang etter.
Han har kledd av gode spillere fra topplaga i divisjonen (3.div). 24 år gammel , ønsker større utfordringer, rask som et lyn , og ønsker overhodet ikke å spille under IMN i Mjølner- Han spiller i dag på bunnlaget Hardhaus fra Narvik og blir kåret til rundens spiller hver uke. Absolutt en spiller å se nærmere på for talentgruppa i FFK.
Jeg kan kanskje virke litt ivrig,men kan jo nevne at jeg i sin tid tipset Joar Dahle om Stig Johansen som jo ble en hit både innenlands og utenlands. Dette bare for å nevne det da jeg leser at Jacob Hegre fra Østsiden kan være aktuell for FFK gjennom FB. Så til tider kan det dukke opp spillere med utviklingspotensiale også her oppe i nord. Ta en titt på dagens utgave av avisa Fremover hvis dere tviler på det jeg skriver. Ingen tvil at FFK 2 trenger forsterkninger ihvertfall.
Mod: Slengte innlegget inn i denne tråden ettersom dette neppe er noen spiller som er på vei til FFK. Tok også en ytterst sjelden frihet til å lage noen avsnitt i innlegget ettersom det ble vanskelig å lese, håper det går bra.
Hadde han vært fem år yngre så hadde vel kanskje vært noe for talentgruppa til FFK, det er vel kun en til tider overhypet Moa på Enga som har tatt stegene så fort i en alder av 23-24 år. Jeg tviler dog på at han hadde fått noen landskamper om det ikke var for Enga han spilte.
Opprinnelig postet av FFK1903
Du er nok inne på noe der vedr. Moa og landskamper o.l. Vi får komme tilbake ved en senere anledning å se hvor "min stjerne" havner. Jmf. Forrem i Molde. De ble tipset lokalt og tok seg tid til å følge opp. Idag muligens vedr 20 mill. godt jobba av Molde.Hadde han vært fem år yngre så hadde vel kanskje vært noe for talentgruppa til FFK, det er vel kun en til tider overhypet Moa på Enga som har tatt stegene så fort i en alder av 23-24 år. Jeg tviler dog på at han hadde fått noen landskamper om det ikke var for Enga han spilte.
Opprinnelig postet av 1947modell
Fotballgal som jeg er, og for å få " litt tilfredstillelse", reiser jeg en del rundt på lokale kamper i 3. div. I år er det en spiller som virkelig skiller seg ut her i nord. Han utmerker seg med sin seriøsitet og fotballforståelse. Sist lørdag spilte han luven av Stian Johnsen så det sang etter.
Han har kledd av gode spillere fra topplaga i divisjonen (3.div). 24 år gammel , ønsker større utfordringer, rask som et lyn , og ønsker overhodet ikke å spille under IMN i Mjølner- Han spiller i dag på bunnlaget Hardhaus fra Narvik og blir kåret til rundens spiller hver uke. Absolutt en spiller å se nærmere på for talentgruppa i FFK.
Jeg kan kanskje virke litt ivrig,men kan jo nevne at jeg i sin tid tipset Joar Dahle om Stig Johansen som jo ble en hit både innenlands og utenlands. Dette bare for å nevne det da jeg leser at Jacob Hegre fra Østsiden kan være aktuell for FFK gjennom FB. Så til tider kan det dukke opp spillere med utviklingspotensiale også her oppe i nord. Ta en titt på dagens utgave av avisa Fremover hvis dere tviler på det jeg skriver. Ingen tvil at FFK 2 trenger forsterkninger ihvertfall.
Mod: Slengte innlegget inn i denne tråden ettersom dette neppe er noen spiller som er på vei til FFK. Tok også en ytterst sjelden frihet til å lage noen avsnitt i innlegget ettersom det ble vanskelig å lese, håper det går bra.
Det er altså denne karen det er snakk om?
http://www.fremover.no/lokal_sport/article3741686.ece
Stian Eidstø - forsvarer - 24 år
Har FFK noen i bakhånd dersom/når (pessimist idag) Zengin drar til Tyrkia?
---------------------------
Rødhvitelite-ultrasmentalitet
Raymond Kvisvik
Simen Brenne
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opp opp!! Skjer det noe mer, eller blir det Ramberg i resten av sesongen?
Haugen sier til F-B i dag at det kan skje noe i dag eller i morgen!
http://www.f-b.no/article/20080828/FFK/248224420/1220/NYHET
- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Haugen sier til F-B i dag at det kan skje noe i dag eller i morgen!
http://www.f-b.no/article/20080828/FFK/248224420/1220/NYHET
f... orker ikke 2 dager til med dette "spillet".... F5-tasten begynner å slite nå...
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2169646.ece
Aldri verden om jeg vil ha denne kødden i laget vårt. hehe. Men se hvem som er ledig nå. Håper han råtner benken i Kil/hemne. hehe
Opprinnelig postet av Husgutt
http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article2169646.ece
Aldri verden om jeg vil ha denne kødden i laget vårt. hehe. Men se hvem som er ledig nå. Håper han råtner benken i Kil/hemne. hehe
Huff, nei jeg håper vi sikter litt høyrere enn dette. Han vil jeg ikke se i FFK drakt!!
Hørte ett rykte i dag fra en kilde Nicky Riley , skotte innbytter på Celtic, født 1986.
Rask breddeholder / spiss.
Denne Riley skal visst være kjapp og arbeidsvillig
http://celticfc.co.uk/home/players/playerInfo/nRiley.aspx
JonFT
Ble medlem: 05 apr 04
Lagt til: 28 aug 08, 14:46
Endret: 28 aug 08, 14:55
Endret av: JonFT
Tror ikke denne Riley er noen forsterkning. Mye skader på han. Blir vel eventuelt snakk om kun lån?
FFK og Leeds United
Han har vært skadet hele 2007/2008-sesongen....
Vil dette være noen forsterkning da? 1 kamp for Celtic i 2006??
Undskyld folkens, dette var en media and.
mao så lett kan rykter starte, både her inne og andre steder
legger meg flat for all kritikk, dersom noen blir sure
Opprinnelig postet av dracula
Undskyld folkens, dette var en media and.
mao så lett kan rykter starte, både her inne og andre steder
legger meg flat for all kritikk, dersom noen blir sure
Skjønner ikke helt poenget med å gjøre det. Hva mener du at du oppnår med det?? For min del blir det bare søppel i tråden.
Opprinnelig postet av keiko99
Helt enig kim. Tråden har vært ett evig rot lenge
Syns egentlig tråden har fungert bra jeg. Alt av løser rykter har havnet ett sted, fremfor at det har blitt startet nye tråder. Klart det blir litt rot av dette, på en annen side, det hadde blitt mye mer rot om dette ble fordelt på 5-10 forskjellige tråder. Syns folket har vært flinke til å poste i denne tråden og heller laget nye tråder når det er aktuelle spillere.
Til mandag er det uansett slutt. Har vært et blekt overgangsvindu for Tippeligaen i år syns jeg. Eneste som har vært litt futt i er Ighalo-overgangen...
Poenget var og er, at etter min mening har altfor mange som har hørt et eller annet kastet seg innpå , og hevdet at de har
sikre kilder.
Synes det er flott at vi kan diskutere seriøst, men hvor mange av de som har hevdet sikre kilder har vært tlnærma 90-95% sikre.?
Likevel, den som kun tar spøk for spøk og alvor for alvor har lite fortstått.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914