Sesomgkort - igjen
Det var en selsom opplevelse å se hvordan FFKs administasjon hadde lagt opp forkjøpssalget for de som hadde sesongkort i 2003. For det første begynte salget før kl 10; for det andre hadde det vært forhåndssolgt til personer som avr syke eller på reise, og disse hadde fått de plassene de hadde ønsket. En kjapp telefon var alt som skulle til for å komme først i køen altså; for det tredje var det ingen kontroll av hvem som faktisk hadde sesongkort, og tok man med to-tre og enkelte ti kompiser i tillegg når man bestilte var dette helt uproblematisk. Forkjøpsrett kan det ihvertfall ikke kalles og FFKs hig etter raske penger og et raskt høyt antall solgte sesongkort ødelegger nok for mange som ikke hadde en forbindelse på klubbhuset denne lørdag morgenen.
---------------------------
TH
Andrew Boyle i Demokraten skriver "Men i verste fall: Så avsløres en kultur i FFK som er usunn. At de som «betyr noe» i byen eller har vennskapsbånd til mennesker i klubben går foran, og behandles bedre." Sånn har det jo alltid vært i FFK! Helt tåpelig og amatørmessig virker dette på meg i alle fall...
"Vi håper og velger å tro at slik er det bare ikke. Ikke lenger.
Men det kommer stadig urovekkende tegn på det motsatte. Blant annet har vi fått flere tips om bedrifter - som ikke er FFK-sponsorer - som har sikret seg billetter forrige uke bare ved en enkel telefon.
FFK har gjort det godt på banen. Nå må klubben ta en kikk på hvordan det kan gjøre ting bedre i måten det behandler supporterne. "
klippet fra samme artikkel
Ting tyder på at de ikke har forbedret seg noe spesielt de siste åra utenom på banen.
Det er skikkelig trist at supporterne blir behandlet slik, virker som bare de får inne penga så gir de fullstending faen!!:mad:
Men det kommer stadig urovekkende tegn på det motsatte. Blant annet har vi fått flere tips om bedrifter - som ikke er FFK-sponsorer - som har sikret seg billetter forrige uke bare ved en enkel telefon.
FFK har gjort det godt på banen. Nå må klubben ta en kikk på hvordan det kan gjøre ting bedre i måten det behandler supporterne. "
klippet fra samme artikkel
Ting tyder på at de ikke har forbedret seg noe spesielt de siste åra utenom på banen.
Det er skikkelig trist at supporterne blir behandlet slik, virker som bare de får inne penga så gir de fullstending faen!!:mad:
De mente ikke at at de som hadde sesongkort ifjor har forkjøpsrett på sin gamle plass. Bare at de kom føre de som ikke hadde sesongkort ifjor til å kjøpe.
Det var også mulig å ha med seg en eller to ekstra kamerater til å sitte sammen i gjengen til de som hadde sesonkort ifjor. Med andre ord man kunne kjøpe et par billetter til ved siden av der man skulle sitte. Vår lille gjeng økte fra to til tre iår f.eks.
Men når det er sagt.. Jeg var der litt før 9 på lørdag. (Var egentlig ikke så mange der da. De fleste kom sånn fra halv ti og utover.) Og det som gjorde meg og veldig mange andre sure var at folk kunne bare ha ringt inn. Men ikke bar det; Den superarrogante Bjørn Bagstevold hadde overhodet ikke lyst til å diskutere eller noe om dette og sto der og trudde han var kongen. Jeg og mange med meg ble like sur på hans helt sinnsyke og kvlame arrogante holdning som at de hadde solgt alle de plassene på forhånd.
Menmen.. Siden jeg var der så tidlig som jeg var fikk jeg og mine to kamerater en god plass. Men i fremtiden skal prøve å skygge unna Bjørn ihvertfall. Og håper han tar inn over seg kritikken har har fått (men jeg må desverre si at jeg tviler veldig på at det skjer).
Det var også mulig å ha med seg en eller to ekstra kamerater til å sitte sammen i gjengen til de som hadde sesonkort ifjor. Med andre ord man kunne kjøpe et par billetter til ved siden av der man skulle sitte. Vår lille gjeng økte fra to til tre iår f.eks.
Men når det er sagt.. Jeg var der litt før 9 på lørdag. (Var egentlig ikke så mange der da. De fleste kom sånn fra halv ti og utover.) Og det som gjorde meg og veldig mange andre sure var at folk kunne bare ha ringt inn. Men ikke bar det; Den superarrogante Bjørn Bagstevold hadde overhodet ikke lyst til å diskutere eller noe om dette og sto der og trudde han var kongen. Jeg og mange med meg ble like sur på hans helt sinnsyke og kvlame arrogante holdning som at de hadde solgt alle de plassene på forhånd.
Menmen.. Siden jeg var der så tidlig som jeg var fikk jeg og mine to kamerater en god plass. Men i fremtiden skal prøve å skygge unna Bjørn ihvertfall. Og håper han tar inn over seg kritikken har har fått (men jeg må desverre si at jeg tviler veldig på at det skjer).
Sjefskodærn
Jeg ringte kontoret på forhånd og sa jeg var i utlandet den aktuelle helgen. Jeg fikk dermed reservert konge-plasser over telefonen en uke før sesongkortene ble lagt ut for vanlig salg. Piece of cake...:D
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ja det er flott for deg deg det, men det er vel ikke det som kalles først til mølla prinsippet ved oppmøte? Framgangsmåten de ansvarlig for sesongkortene har brukt her er helt forkastelig. De sender brev hjem til folk med sesongkort og forteller at salget starter lørdag kl 10.00 og at det er først til mølla som gjelder. Så møter man opp da og får beskjed om at det er endel som ikke kunne komme av forskjellige årsaker som allerede har sikret seg plass! Det var som å få et knytteneveslag rett i ansiktet. Hva faen gjorde jeg der nede, når jeg bare kunne ringt og sagt at jeg ikke kunne komme for deretter å bestille akkurat den plassen jeg ønsket? Dette var jævlig amatørmessig :mad:
Lurer på om jeg skal sitere Bratseth:
"Det hele blir uspiselig"...
"Det hele blir uspiselig"...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Suger værre enn Tanya
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914