Husk meg
Brukernavn
Passord

Petter Furuseth Olsen for dyr?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 des 03, 14:11
Ryktene vil ha det til at FFK ikke har råd til han

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 14:17
Like greit spør du meg.

Men man kan lure på om FFK i det hele tatt er villig til å betale det som det vil koste å hente inn kvalitetsspillere. Forhåpentligvis er de mer bevisste på markedet og hva som skal til enn enkelte tror, og det hele er taktikk.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 14:20
Kan jo begynne å lure etterhvert når den ene etter den andre blir for dyr.
Hvis de ikke har penger har de skrudd forventinger litt VEL høyt!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 01 des 03, 14:23
Enig med deg, når man kjøper kvalitet koster det

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 19:22
Nå er det vel faktisk sånn at ingen av de andre spillerne har blitt solgt til andre klubber heller. Det tyder vel på at det er flere enn FFK som mener at spillerne det dreier seg om ikke er verdt det "eierne" krever. Den økonomiske krisa i norsk fotball er ikke over, mange klubber vil trenge å kvitte seg med spillere, og FFK kan utnytte dette ved å sitte på gjerdet. Jeg tror Harry og Eggen er to kalde fisker som kan dette spillet bedre enn de fleste som herjer på disse sidene, og regner4 med og tor at 3-5 storfesk er i boks i god tid før seriestart. Klubben sparer også lønnsutgifter ved å vente i det lengste med å skrive kontrakter.

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 03, 19:27
I PFO sitt tilfelle er det vel ikke snakk om noen eiere som krever noe som helst, siden han vel er uten kontrakt. Står nok på lønn.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 19:31
Tenker mer generelt jeg vettø C. Fortsatt gjelder prinsippet om å være "kalde fisker". :ffk:

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 03, 19:35
Endret: 01 des 03, 20:50
Og jeg er enig med deg... Bare det ikke drøyer for lenge. Er viktig å få spilt inn laget mer enn én måned før seriestart også.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 01 des 03, 20:36
Men at PFO ikke dukker opp på Mercur med det første, nei se det plager meg ikke noe i det hele tatt...

Gi oss heller noen skikkelig fisk i garnet, ikke ei lita villfarende flyndre, de har vi ikke bruk for...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 des 03, 09:57
Nå hadde vel Petter Furuseth Olsen forsterket FFK mye. Vi snakker om 1 spiller som har scoret rundt 10 mål i de siste 2 sesongene i Tippeligaen.

Men uansett så mener jeg at FFK må oppgradere seg til TL niva. Skal man satse, og overleve, må man ha gode spillere - og gode spillere koster!!!

Dette har ikke ledelsen i FFK skjønt.

Det nytter ikke å lokke spillere til FFK, med at vi har 5-6000 tilskuere på tribunen og stor interesse.

MONEY TALKS!!!

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 02 des 03, 10:35
Hva er for dyrt? Hva kan vi nettsynsere om dette? Det vi vet er at vi er nødt til å forsterke laget. Det betyr at vi får større lønnsutgifter en tidligere. La oss håpe at KTE og HH får fast fisk på agnet sitt. Furuseth Olsen er en spiller som i flere sesonger har vist seg god nok for tippeligaen. La oss bare håpe at de villaksene som de prøver å fange kommer. Vi er ikke større som klubb enn at vi har veldig mange konkurrenter.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 02 des 03, 11:24
Det viktigste når det gjelder forsterkninger er vel at spilleren det vil være snakk om skal kunne fungere i klubben, blant spillere og ledere, så vel sportslig som sosialt. Er spilleren verdt 1 mill, ja så får man betale det det koster...

Min mening er at PFO ikke er en spiller FFK bør jobbe så veldig med å hente inn. Buer Johansen derimot, han ser jeg gjerne i FFK-drakt

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 02 des 03, 12:26
Opprinnelig postet av KeJ
Det viktigste når det gjelder forsterkninger er vel at spilleren det vil være snakk om skal kunne fungere i klubben, blant spillere og ledere, så vel sportslig som sosialt. Er spilleren verdt 1 mill, ja så får man betale det det koster...

Min mening er at PFO ikke er en spiller FFK bør jobbe så veldig med å hente inn. Buer Johansen derimot, han ser jeg gjerne i FFK-drakt

Enig.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914