Bjørn Bagstevold er ikke kvalifisert til jobben sin
Her er noen av merittene hannes.
Flere siders negativ omtale om klubben i forbindelse med handikapptribunen.
Alkoholreklamen i forbindelse med København besøket.
Billettsalget som foregår for tiden.
Dette er med å skader klubben, trenger FFK en ny arrangtansvarlig som vet hva han driver med
---------------------------
Sjefskodærn
Uten ham dere nede det siste året, tror jeg neppe FFK hadde tatt så mange steg framover som de faktisk har gjort.
Jeg kan forstå folks frustrasjon over sesongkortsalget, men å legge skylden på 1 mann er å skyte langt over mål.
Bjørn har vært uvurderlig for klubben, og vil være en nøkkelmann for å sette Stadion klar til seriestart.
Husk at FFK har fått rosende omtale av NFF for hvordan man har opptrådt denne sesongen, og Bjørn kan takkes for mye av dette.
mvh
Pål Johansen
De som uttaler seg på den måten om Bjørn Bagstevold vet åpenbart ikke hva de snakker om. Det gjør meg mektig irritert å lese noe slikt om en person som gjør en kjempejobb for klubben. Han har et stort hjerte for klubben og legger ned adskillige arbeidstimer på stadion, ikke abre i adm men også i mange andre funksjoner(les; tribunerydding, traktorkjøring osv...)
Håper at folk som ikke helt vet hva de snakker om kan spare seg for slike kommentarer om personer som gjør en kjempejobb for klubben og legger forholdene kjempebra tilrette for spillerne.
Mvh Jørgen P
En `vanlig` regel er følgende:
Riktig holding + God innsats = bra/belønn
Riktig holding + dårlig innstats = prøv å forbedre
Feil holding + dårlig innsats = ut
Feil holding + god innsats = ut
Husk at FFK bør gi et godt bilde utad til supporter og slikt da. Det hjelper ikke bare å gjøre en god intern jobb når han viser seg slik han gjør/gjorde. Dessuten trur jeg heller ikke sponsorene er så utrolig glad i den dårlige omtalen som han skaper.
Jeg er enig i reporteren i Demokraten. Få ham på et smilekurs!
Sjefskodærn
Helt enig med Marle, han trenger ett smilekurs.
Mannen er utrolig arrogant og må tåle å få kritikk når han står som ansvarlig når det svikter såpass som det gjorde ang. sesongkort.
Kan sikkert gjøre dette bedre og får håpe han lærer av sine feil. :rolleyes:
En ærlig FFK supporter!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 01 des 03, 20:31
Endret: 01 des 03, 20:32
Bjørn har stått på voldsomt i hele år. Selvom han kanskje ikke alltid virker som verdens største solstråle, så gjør han en veldig god jobb og opptrer svært ryddig og seriøst. Er heller ikke redd for å ta i et tak som Jørgen P. også sier. Han var riktignok den eneste som presterte å stille opp med nystrøket skjorte for å rigge telt til opprykksfesten, men det var ingen hindring for å gjøre en suveren innsats. Mens enkelte andre ikke møtte opp for å ta ned teltet igjen dagen etter opprykksfesten, var Bjørn på plass igjen.
Til slutt en liten bemerkning vedrørende navnebruk på nettet: Greit nok å bruke tullenavn så lenge man diskuterer hvem som var best i sist kamp, hvilke spillere man ønsker til klubben, om man skal starte kronerulling for Tor Trondsen o.l., men når man begynner å kreve at folk skal sies opp, da bør man i det minste stå frem med fullt navn og ikke gjemme seg bak et eller annet tøysenavn man har funnet på selv. Tør man ikke si noe under fullt navn, ja, da bør man kanskje la være å si det? Bare et tips til en annen gang.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Forklaringen om at folk var utenlands osv er bare flaut vås. Forsetter klubben å vise en slik forakt for sine supportere har vi snart åpen strid mellom supporterne og toppledelse i klubben.
Og hvem er tjent med det?
gufs fra 90 åra er det hver gang dem åpner kjeftene sine. De har ikke skjønt det å spille på lag med omgivelsene. I motsetning til Hansen og Eggen....
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Robert Nilsson er ikke så veldig kvalifisert han heller.......
gufs fra 90 åra er det hver gang dem åpner kjeftene sine.
Og med dette utdypede og grundig gjennomargumenterte resonementet, har du gjort deg kvalifisert til å delta i debatten om hvem som er kvalifisert til å gjøre en jobb for klubben. Hurra!!! Skittkasting om enkeltpersoner uten grunnlag i sak er meget bra for klubben. Jaaaaada....bedreviter du tenker jeg:D
Macka fra start!
På et generelt grunnlag vil jeg si meg tildels uenig med din argumentasjon.
Hvis Bjørn Bagstevold har ansvaret for salg av sesongkort skal han utføre dette på en korrekt, profesjonell og ansvarlig måte. Han er satt til å ta seg av salget av produktet FFK og med dette er han ett av de ansiktene klubben representeres med utad til supportere, media mm.
Hvis han ikke klarer å oppfylle denne rollen på en positiv måte i forhold til alle parter, er kritikken i høy grad beretiget og han bør ta konsekvensene av dette.
Om overnevnte person har hatt andre oppgaver som han har lykkes med å utføre på en tilfredstillende måte har ingen betydning for denne saken.
Siden kritikken har vært tildels stor og ikke minst kommet til utrykk fra såpass mange personer bør klubben og ikke minst Bjørn Bagstevold ta dette til etteretning. Muligens er ikke han den rette personen til å fronte klubben utad. Særlig med tanke på hvor viktig den funksjonen han ivaretar er for den enkelte supporters syn på klubben.
Til slutt vil jeg kort bemerke det du kaller " unyansert vås ".
Man tukter den man elsker, ... i denne omgang FFK.
FFK and Wisla Krakow forever...
Hvorfor ikke bare ta det inn over seg... Dere dret på draget!! :eek:
Stadion på FMV!
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Opprinnelig postet av Topscorer
Hvordan kan supporter og marle stå fram og skrive slikt om folk i klubben? Er man uenige i hvordan noen jobber så tar man det internt og ikke på nettsidene, selv om det er uffisielle nettsider det er snakk om. Slik kritikk og drittslenging bør vi holde oss for god til. De som kjenner Bjørn og hans arbeidskapasitet, vet å sette pris på det. Bli heller med å hjelp enn å komme med slik sur og slimete kritikk.
Så du mener vi bare skal overse såpass hårreisende ting som det med sesongkortene bare fordi det er FFK det er snakk om ?
Er ikke alle som bare sitter og tar imot all dritt som kommer i sin retning, ikke engang når det er snakk om FFK. :D
Foreslår at alle som en går i seg selv og begynner med litt selvsensur. Kritikken kan godt være berettighet, men vi må være saklige og begrunne påstandene. Nå må vel nesten jeg skrive en artikkel om saken.
Det som er litt merkelig er at jeg ikke har fått tilsendt en eneste mail som anmoder sensur eller sletting av tråden. Likevel føler jeg at denne tråden har gått for langt, og kommer til å slette den innen et par dager.
Først vil jeg se om hver og en klarer å trå til med litt selvsensur.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Vi ble enige om at dette ikke har noe med hans jobb internt i ffk som gjør at jeg har ytret mine meninger om han. Men det er hans ansikt utad og da spesielt med tanke på hvordan han var om lørdagen.
Jeg følte at han tok dette til etterrettning og at vi fikk snakket ut om tingene. Jeg for min del er veldig positiv til at han tar kontakt slik han gjør og prøver å rette opp i inntrykkene.
Jeg oppfordrer han og alle til å lese artikkelen skrevet av Øystein Holt idag for det er nettopp de tingene Øystein tar opp der som jeg mente var kritikkverdig og ikke hva han gjør internt i jobben.
Sjefskodærn
Han forsøkte å rette opp i bildet, og det stiller vi oss alle positive til. Kanskje kommer det et svar fra ham i løpet av dagen?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Sier bare 60 meter jeg!! KJEMPE seriøs!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914