Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK til Royal league!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 19:27
Royal league

Et realistisk mål i løpet av få år for FFK dette. Deilig om dette går iorden. Da er det plutselig mye realisme i deltakelse i en League for FFK også.

---------------------------

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 19:30
Jeg er veldig positiv til Royal League (burde kanskje funnet et bedre navn men) Tror det blir prestisje i det, viktige kamper på vinteren, og gode inntekter for klubbene som deltar. FFK bør absolutt ha som mål å være med der om et par år. Tror derimot danskene vil ha stor fordel ettersom de fleste kampene i Royal League vil gå mens de spiller serie, mens det er fotballferie i Norge og Sverige.

Men ser gjerne for meg storkamper mot Brøndby, FC København, Djurgården osv. på Fredrikstad Stadion. Tar meg gjerne en tur til Parken for å se FFK også :)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 01 des 03, 20:38
spørsmålet er vel hvor disse kampene skal spilles i Fredrikstad når den tid kommer? Stadion slik den står i dag kan man ikke bruke... Kamper på den tiden av året vil ødelegge matta totalt, nei da må vi ha nytt anlegg med tak over banen etc... Er vel ingen arenaer p.t som er brukanes til slikt i Norge...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 03, 20:52
Blir nok Ullevaal da, men det tar vi når den tid evt. kommer.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 01 des 03, 21:51
Ullevaal er heller ikke god nok til den slags, blir for mye slitasje... Men lurer litt på Fornebu Arena, den kan kanskje brukes? Spørs litt på hvordan baneløsning det blir, mener å ha hørt noe om kunstgress, eller en sånn blanding av gress og kunstgress...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 01 des 03, 22:01
Ullevaal holder. De har jo spilt Champions League på Lerkendal i mange år på vinteren. Med undervarme og folk som klarer å ta vare på en fotballbane, er det ikke noe stort problem. Etter hvert blir det også mer vanlig med kunstgress, og kanskje Royal League kan påskynde prosessen med nytt underlag hos flere klubber...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914