Husk meg
Brukernavn
Passord

Hareide ny landsslagsjef

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03

Lagt til: 01 des 03, 21:17
Hareide landslagssjef, By Rise tar RBK

Åge Hareide blir ny landslagssjef for Norge, etter at han takket ja til jobben. Ola By Rise overtar Rosenborg. Det ble klart mandag kveld.
DEBATT: Hva synes du om Åge Hareides opptreden?

Av NTB , 01.12.2003 kl. 20:59

Oppmerksomheten rundt Åge Hareide blir ikke mindre etter at han nå er klar som landslagssjef. (Foto: Digitalsport)

Utviklingen i saken ble klar etter at Norges Fotballforbund og Rosenborg ble enige om en kompensasjon mandag kveld.

P4 melder også mandag kveld at Åge Hareide har takket ja til jobben.

NFFs generalsekretær Karen Espelund var mandag ettermiddag i møte med Rosenborgs Nils Skutle og Rune Bratseth på kontoret til Rosenborgs advokat på Pir-senteret i Trondheim sentrum.

Utfallet ble altså at Hareide overtar Norge, og at Rosenborg må finne seg ny trener.

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 21:30
Fint at KTE ikke dro i tillegg til vi kanskje får et landslag som spiller fotball
:D

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 21:35
Hyggelig at vi får et landslag som spiller fotball, men jeg tviler på at spillerne er i stand til det. VI har rett og slett ikke gode nok spillere, i særdeleshet ikke på midtbanen.
Jeg synes og tror Drillo-stilen i sin originale form (og ikke den halvveise semb-stilen) vil være den stil som kan gi oss mest underholdning med det norske landslaget. Hvem synes ikke det var morro når norge slo brasil? Samme hvor mye god fotball det er i vm og em, så gir det meg ikke så mye glede og underholdning som når Norge deltar og i tillegg gjør det bra.
Så får det være at kvaliken er kjedelig.
Det tåler jeg.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 22:28
kan ikke fortsette med drillo-stilen nå vettu!! nå har motstanderne funnet ut hvordan man skal knekke Norge!!

Nei nå håper jeg Hareide får inn litt ordentlig fotball i det norske landslaget, så er vi nok verdensmestere om ikke mange åra skal dere se:cool:

Pættærnæ døm hang og slang!!

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 01 des 03, 22:39
VI er i alle fall avhengige av at de beste blir med, og det kan det jo hende at skjer under hareide! Håpløst med et landslag hvor de 3-4 klart beste spillerne nekter.....

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914