Husk meg
Brukernavn
Passord

Det nærmer seg jul.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 02 des 03, 05:40
Endret: 02 des 03, 05:50
Og i den anledning tenkte jeg kanskje folket her inne kunne sette opp sin ønskeførsteellever til neste år... Gjerne med en liten begrunnelse.

------------ Ringberg --- Furuseth Olsen ------------

--- Söderstierna --- Risholt --- Gashi --- Enerly ----

-- Soma --- Pettersen --- Trondsen --- Czwartek --

------------------------ Sørlie -------------------------

4 nye spillere.

1. Petter Furuseth Olsen
Kjapp spiller som jeg tror kan gå bra sammen med Ringberg (Dadason) på topp. Men har en følelse av at han er litt sutrekopp...

2. Ardian Gashi
Like bra offensivt som Risholt er defensivt. Unggutt som har fått de beste skussmål av flere. En liten figher som gir mye av seg selv.

3. Dagfinn Enerly
Husker ennå et mål han scoret når han spilte for Moss. Kan skape like mye på høyrekanten som Håkan gjør på venstre. Håkan trenger "avlastning", slik at ikke alle kreative angrep må igjennom han.

4. Ragnvald Soma
En spiller som jeg aldri tror kommer til FFK, men som sagt, dette er min ønskeellever. Spiller mest midtbane nå, men har også bra kvaliteter som venstreback, en av de bedre i TL vil jeg påstå. Scorer også noen herlige mål når han finner det for godt. Blir garantert ikke i Bryne, men blir garantert for dyr for FFK.

Dette er min første innlegg her, så ta godt i mot meg :rolleyes:

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 02 des 03, 09:52
Mitt drømmelag:

------------------Sørlie --------------------

--Czwartek-Trondsen-Pettersen-Pereira--

--Enerly--Risholt--Søderstjerna--Kvisvik--

------------Ringebrg--Brenne--------------

Konklusjon: Spreng banken:

Kjøp heller 3 klassespillere i Thomas Pereira, Raymond Kvisvik og Dagfinn Enerly.

+ på med Simen Brenne, så har vi et slagkraftig lag for TL. Vi kan jo alltids prøve å signe Petter Furuseth Olsen + Ardian Gashi, men dette hadde vært drømmelaget.

God Jul

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 02 des 03, 11:34
Hei på deg FFK1903 !!

Bra at du kom deg inn hit nå som du har gitt deg på VGD, velkommen inn. Så får du heller ta comeback på VGD senere.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

FFK1903

Moderator

Lagt til: 02 des 03, 13:46
Følte det ble litt mye grunnløse diskusjoner på VGD. Ble litt for mange som var ute etter å provosere fremfor å diskutere.

Her blir ihvertfall ikke en hel førsteside fylt med søppel...

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 des 03, 01:15
Hvorfor Sørli?? Neppe stabilt god nok for eliteserien!!

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!

FFK1903

Moderator

Lagt til: 03 des 03, 01:35
Sørlie har hatt sine blundere, det skal jeg være enig. Men med flere gode kamper blir disse glemt. Han holdt mer enn TL-klasse i bortekampen mot Start, og i flere andre kamper også.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 03 des 03, 08:56
Enig med deg om Sørlie FFK1903, tror at han kan bli en god TL-keeper hvis han får litt erfaring og noen kamper der. Hadde sikkert ikke gjort noe om vi kunne fått tak i Holtan som en inspirator og "trener" til året, det tror jeg at Sørlie hadde vokst mye på.

Nogenlunde enig om VGD også, mye pissprek og innlegg kun for provokasjon, men det bedrer seg vel litt når fotballen begynner igjen, silly-season suger !! Er heldigvis rene barnehagen Fotball - Norsk i forhold til Engelsk ...... Du får ta comeback når sesongen begynner igjen :)

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914