Bjørn Bragstevold gjør en bedre jobb enn de fleste i byen for FFK!
Jeg reagerte også kraftig på innlegget som direkte var en personhets av Bjørn Bragstevold.
Et par gode tips om du ikke liker en person.
1. kanskje det er du som må jobbe litt med deg selv.
2. må du utbasunere det på et debatt forum? Kan du ikke holde det for deg selv.
3. ta det direkte opp med vedkomne, og se om du og vedkomne kan komme til en løsning på DITT problem.
Jeg tror vel at de fleste her ikke kjenner Bjørn Bragstevold, men det lille vi vet er vel at han gjør en god jobb for vårt kjære FFK.
Jeg har vel ikke brukt så mye tid på å jobbe i klubben. Men det har vel de som uttaler seg anonymt.
Stå på Bjørn!! og spell på han Stian!!!
Et par gode tips om du ikke liker en person.
1. kanskje det er du som må jobbe litt med deg selv.
2. må du utbasunere det på et debatt forum? Kan du ikke holde det for deg selv.
3. ta det direkte opp med vedkomne, og se om du og vedkomne kan komme til en løsning på DITT problem.
Jeg tror vel at de fleste her ikke kjenner Bjørn Bragstevold, men det lille vi vet er vel at han gjør en god jobb for vårt kjære FFK.
Jeg har vel ikke brukt så mye tid på å jobbe i klubben. Men det har vel de som uttaler seg anonymt.
Stå på Bjørn!! og spell på han Stian!!!
Har du lest artikkelen? Snakker du om artikkelen eller foruminnlegget? Jeg tipper det siste.
Synes nå dette innlegget også blir en form for personhets. Du legger ikke akkurat skjul på hvem du henviser til. Men siden vi lot alt om Bagstevold passere, så får dette også bli værende - for denne gangen. Personen du henviser til har også bedt om unnskyldning, både i artikkelen og i forumet. Dette burde du ha fått med deg.
Husk at det er menneskelig å gjøre feil. Dette gjelder alle parter i denne saken her.
Dette er uansett ting som ikke bør holdes inne i seg selv. Det skal være lov å komme med kritikk, så lenge den er berettiget, saklig og begrunnet.
Det er tross alt ytringsfrihet i dette landet.
Synes nå dette innlegget også blir en form for personhets. Du legger ikke akkurat skjul på hvem du henviser til. Men siden vi lot alt om Bagstevold passere, så får dette også bli værende - for denne gangen. Personen du henviser til har også bedt om unnskyldning, både i artikkelen og i forumet. Dette burde du ha fått med deg.
Husk at det er menneskelig å gjøre feil. Dette gjelder alle parter i denne saken her.
Dette er uansett ting som ikke bør holdes inne i seg selv. Det skal være lov å komme med kritikk, så lenge den er berettiget, saklig og begrunnet.
Det er tross alt ytringsfrihet i dette landet.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jeg skrev innlegget mitt der jeg skriver om "noen gode tips", og det kom samtidig et innlegg fra vedkomne som jeg siktet til. Der beklager han tråden. Noe jeg skriver er bra under den nye tråden.
Les dette først før du fyrer løs.
Kan jeg gjenta dette med personhets....:-)
Spell på han Stian du også Holters.
Les dette først før du fyrer løs.
Kan jeg gjenta dette med personhets....:-)
Spell på han Stian du også Holters.
Nah, ingen personhets her i gården. Min kritikk var saklig, berettiget og begrunnet. He, he. Du hadde vel lest artikkelen? :)
Har Stian signert forresten? Hm...
Har Stian signert forresten? Hm...
Ansvarlig redaktør
Personhets av en som heter "supporteren" kan vel vanskelig forsvares. En anonym som skriver om en navngittperson er vel ikke helt fair play, men slik er det bare.
Leste du det jeg skrev under "beklagelses tråden"?
Har du gjort det er det vel ikke så mye å skrive om Holter?
Jeg vet ikke om Stian har signert, men det hadde ikke vært dumt å ha en som vi og guttæne kan spelle på.
Vet du om det er flere fisker i garnet?
Jeg vet ikke om Stian har signert, men det hadde ikke vært dumt å ha en som vi og guttæne kan spelle på.
Opprinnelig postet av Jonek
Personhets av en som heter "supporteren" kan vel vanskelig forsvares. En anonym som skriver om en navngittperson er vel ikke helt fair play, men slik er det bare.
Nå har det seg slik at Bagstevold m.flere har skjønt hvem denne personen er, så da kan det hende flere gjør det.
Jeg leste det, men jeg synes uansett tråden var unødvendig. Det er min mening, men jeg lar den være alikevel. Nok om dette :)
Tror han har et kontraktforslag, men at han ikke har signert enda.
Tja... Både Harry og Eggen er på ferie, så skjer vel lite på den fronten. Tror Kværneng skal i møte med Trondsen/angående Trondsen i kveld.
Ansvarlig redaktør
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914