Husk meg
Brukernavn
Passord

Må tillate litt takhøyde på diskusjonforumet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 02 des 03, 17:30
Det blir jo bare tull om man skal være så veldig fintfølende på et diskusjonsforum, blir jo ikke noe moro da? Er det sånn at man er i en ledende stilling eller som spiller i en fortballklubb, må man regne med at det blir satt spørsmål om arbeidet som utføres og valgene som blir gjort. Tåler man ikke det har man egentlig ikke noe i jobben å gjøre.

På Kvik-halden _offisielle_ sider har man skikkelige saftige innlegg... Et lite utvalg:
Spark Jævelen Breivik og Den arrogante hjelpeløse u-leder har ordet ,
som begge er gode gammeldagse personangrep.

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 02 des 03, 17:45
Dette går jo over alle grenser. FFKSupporter.net har jo fått ett flott forum med mange gode diskusjoner og argumenter angående klubben. Alikevel kan man ikke ta det så serriøst at man trekker seg fra å skrive på forumet siden man dreit seg ut en gang, det holder med en unnskyldning. Jeg tror ikke folk tør å kritisere på forumet hvis alle tar slike ting like alvorlig..

FFK knuser ALL motstand!! :)

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 02 des 03, 18:43
Har ikke fått med meg at BB selv har reagert her i forumet. Det var vel strengt tatt andre forumbrukere som umiddelbart reagerte og sa klart ifra hva de syntes om innleggene, ikke BB. Hadde ingen andre reagert på innleggene, så hadde paradoksalt nok hele debatten kanskje dødd ut av seg selv uten å få nevneverdig oppmerksomhet...

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 02 des 03, 18:54
Helt enig FFK!
Så mye oppstyr det har blitt ut av dette er for dumt.
Når man blir truet med både det ene og det andre når man legger inn en post i et forum er hele moroa borte.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914