Buer Johansen
Ble medlem: 27 aug 03
Lagt til: 03 des 03, 21:00
Ser ut som jeg er på kollisjonskurs med plankene ang verdien av Brenne her ja. VI får se om han blir FFK-spiller. I mellomtiden kan den som vil sjekke hans innsats som Tippeligaspiller fra sesongen 2002, ved å klikke dere inn på nrk nett tv. Kampene borte mot Start og Sogndal er gode S.Brenne-kamper. :p Scoringer og greier!
Ble medlem: 31 okt 03
Lagt til: 03 des 03, 21:04
Endret: 03 des 03, 21:23
Opprinnelig postet av janrafn
.. man ev. tilbyr Moss ikke bør overstige 500 000 NOK, all usikkerheten tatt i betraktning.
Dessuten vil jeg påpeke en gyllen regel som tilsier at et produkt er verdt den prisen som noen er villig til å betale.
Har mange andre aktører vist interesse for S.Brenne ?
Og i så fall til hvilken pris ?
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
Ble medlem: 27 aug 03
Lagt til: 03 des 03, 21:08
Ingen med noe konkret. VIF og Stabæk har snust tidligere.
Men det er jo ingen plikt for Moss å selge til FFK?
Det kan høres sånn ut etter enkelte uttalelser her noen ganger.
Moss sitter med all makt her.
Ble medlem: 31 okt 03
Lagt til: 03 des 03, 21:18
Endret: 03 des 03, 21:19
Har tildels forståelse for din frustrasjon.
Hvis jeg hadde vært Moss-supporter pr. idag og samtidig vært overbevist om potensialet til S.Brenne, så ville jeg sannsynligvis ønsket å prise denne spilleren ut av markedet og heller beholdt han neste sesong til kampen om et ev. opprykk.
Det er absolutt ikke selgers marked nå...
FFK and Wisla Krakow forever...
Ble medlem: 30 jun 03
Lagt til: 04 des 03, 10:22
Nå må folk roe nerva litt her. Vi bør etter de to siste sesongene vise både Eggen og Harry Hansen litt mer tillitt enn å tro at de bare har dratt på ferie og lar overgangsmarkedet seile sin egen sjø. Hvilke spillere de har kontakt med og hvilke tilbud som er lagt frem vet vi ingenting om. Dette dreier seg om forhandlinger som ingen vil at skal brettes ut for fullt i media og derfor virker det heller ikke som det skjer noe. Og etter Schei Linpekk affæren og gravingen til FB tror jeg de går enda stillere i dørene enn før. vent og se, la oss kritisere når det er noe å kritisere.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 04 des 03, 11:15
Opprinnelig postet av DeKjök
Vi bør etter de to siste sesongene vise både Eggen og Harry Hansen litt mer tillitt enn å tro at de bare har dratt på ferie og lar overgangsmarkedet seile sin egen sjø. Hvilke spillere de har kontakt med og hvilke tilbud som er lagt frem vet vi ingenting om.
Helt riktig. Jeg tipper at vi får beskjed om at vi har signert en spiller vi ikke har diskutert i det hele tatt... KTE er ikke en amatør...han har masse kontakter og de bruker han godt. Så ro ned nervene.
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 04 des 03, 13:00
Endret: 04 des 03, 13:10
Skjønner hva dere mener, og er enige, men vanskelig å fatte dette når hvertfall min fremste favoritt av bosmanspillerne i Norge, RBJ, ikke engang har fått et tilbud, og han skulle egentlig ha tatt sin avgjørelse nå, men har utsatt den. Ergo er FFK plutselig ikke interesserte i ham. Det synes jeg er trist.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 19 aug 03
Lagt til: 04 des 03, 13:13
Kanskje han har utsatt beslutningen fordi Eggen skulle komme med et tilbud i dag :D
Det hadde vært noe det !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 04 des 03, 15:26
Jeg tror de fleste av oss får seg en real overraskelse når de nye spillerne har signert... Tror som Frode her at KTE er en skikkelig smarting, kan jo være at han har noen skikkelige Ess i ermet...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 04 des 03, 16:07
Eggen gir sikkert tilbud idag. 3% Bedre enn det hittils beste han har fått...og vips :-)
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 04 des 03, 18:00
Savner "Supporter" her inne. Begynn å gi oss tips igjen supporter. Straffen er sonet!!
Macka fra start!
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 04 des 03, 18:03
Ut i fra uttalelsene til Eggen vedrørende nye spillere på radioen i dag, så virker det som at Buer Johansen er lagt helt til side. Jeg sier det igjen; det synes jeg er utrolig trist.
Virker som Eggen satser alt på ett kort (les: Gashi). Det er et veldig usikkert kort spør du meg. Tror han havner i TIL med Høgmo som han skryter veldig av, eller fortsetter under Rekdal i Enga. Vi hadde hatt større muligheter på Buer!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 04 des 03, 18:49
Vet ikke nok om Buer til å mene noe om han, men håper at Eggen vet mye mer enn oss når det gjelder Gashi.
I intervjuet med Gashi på vålerenga.no synes jeg han hellet mot Enga, men idag virket det som han heller mot Til, la oss håpe han heller over til FFK.
Macka fra start!
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 04 des 03, 21:09
Smør dere med tålmodighet mine herrer, det kommer garantert noen overraskelser...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 05 des 03, 12:56
Hva Gashi sier avhenger vel egentlig av hvem han snakker med. Hvis noen her på forumet ringer for å intervjue ham, kommer han sikker til å si at FFK er svært interessant, og at KTE er en fantastisk trener.
Det som er rart er at ikke FFK sikret seg Gashi i fjor. Hvordan i all verden havnet han i Horten!?
06/10/2024 22:02 | 2001f914