Husk meg
Brukernavn
Passord

Buer Johansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 des 03, 08:11
Endret: 03 des 03, 08:13
Hvorfor tar ikke FFK kontakt med den mannen ???
Eneste han har hørt er en telefon fra Eggen for leeeenge siden.

En av norges beste midtbanespillere er ledig og vi gjør ikkenoe for å prøve å få han ?
Helt utrolig!!

Eggen! dra opp telefonen og ring han siden Harry er på ferie ennå!! :)

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 03 des 03, 08:57
Hvis det stemmer at Rune Buer ikke har blitt fulgt opp synes jeg klubben bør forklare seg for oss!!

Med ett forbehold om at ting ikke er gjengitt riktig i media: HALLO!!! NÅ MÅ DERE VÅKNE!!!!

Katastrofe hvis vi ikke PRØVER å hente Rune!!!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 03 des 03, 09:03
RBJ sto vel på den "offisielle" listen som KTE flere ganger har lagt frem til media også ? Da er det jo merkelig at det ikke har vært noe mer kontakt mellom partene. Kan jo hende at de har revidert listen og funnet ut at de ikke vil satse på RBJ. Merkelig.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 03 des 03, 09:09
Kan ikke tro de ser på han som ikke aktuell.

Han er fra Østfold
Han er en av de beste i tippeligaen
Han er uten kontrakt

HALLO!!!!!

Frode

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03

Lagt til: 03 des 03, 09:24
Jupp ..... merkelig.

Ettersom han har stått høyt på ønskelisten til KTE så tror jeg neppe at både KTE og resten av klubben har "glemt" å kontakte han. Vet ikke helt hvor mye man skal stole på hva som blir sagt, og hva som faktisk står, i pressen heller. Det kan jo godt hende at det har vært mer kontakt mellom partene uten at RBJ vil ut med dette. Har det ikke vært noe kontakt etter denne telefonsamtalen med KTE, så kan det jo hende at han ikke er med på ønskelisten lenger, pga lønnsbetingelser eller noe slikt. Merkelig.

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 03 des 03, 09:29
Dette beviser vel det jeg har skrevet tidligere: FFK er ikke helt med når det gjelder det administrative!!!!

Frode

A-lagspiller

Lagt til: 03 des 03, 09:39
Det er kanskje litt sterkt å påstå at FFK ikke er med når det gjelder administrasjon. Det vet vi vel ikke så mye om egentlig. Hvem har ansvaret for dette ? Er det Harry eller KTE ?

Kanskje Holters skulle ta en telefon og få en kommentar fra en av dem ?

Frode

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03

Lagt til: 03 des 03, 11:58
Endret: 03 des 03, 11:59
I etterpåklokskapens navn var det vel ikke spesiellt lurt å reise på ferie samtidig i den perioden som kanskje er den mest avgjørende med tanke på neste sesong. Hva Harry og Knut Thorbjørn har for plan vet ikke jeg, men Rune B J. må vel være en spiller som FFK har bruk for, og hvis han glipper pga ferie er vel det litt underlig planlegging.

9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 03 des 03, 13:12
Frode, det jeg mener er at dersom Buer Johansen ikke har fått noe tilbud fra FFK, pga at diverse personer er på ferie eller er tilgjengelig, så tyder det på minst sagt dårlig timing.

I tillegg tenker jeg på saken rundt Andre Schei Lindbæk, som aldrig kom til å signere for FFK. han brukte bare dette som et pressmiddel for å få en bedre lønn i Viking. Alikevel klarte diverse personer i FFK å hause denne saken opp, slik at alle supportere og folk nærmest trodde at Schei Lindbæk ble FFK spiller.

Man på en annen side, er det kanskje et godt tegn at vi ikke hører så mye om spillere. De har kanskje lært av sine feil!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 03 des 03, 16:44
Trist. Kun trist dersom Buer Johansen glipper uten at vi har tilbudt noe som helst. Ville umiddelbart blitt sjef på midtbanen til FFK, det er jeg sikker på.

Et arbeidsjern på midten, en som kan score mål, en med bred erfaring fra toppfotball, en av landets beste midtbanespillere, en ledertype, en østfolding!

En spiller jeg gjerne ser i FFK-trøye!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 03 des 03, 18:18
Et gammelt ordtak sier at når ingen vet noe som helst og den informasjonen som blir gitt er tvetydig eller uteblir totalt, ...da råder pengemakten!

Muligens er lønnskravet hans pr. idag rett og slett uoverkommelig.

Det jobbes sikkert iherdig i kulissene.
Den psykologiske krigen er i gang på alle fronter med mange forskjellige aktører.

Vi får bare vente og se...

FFK and Wisla Krakow forever...

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 03 des 03, 18:32
Tror neppe det jobbes iherdig i kulissene her, dessverre. Flere ting som tyder på det. Blant annet er Gashi og Buer Johansen omtrent samme spilletyper, hvorav vi kun trenger en av disse. Det virker da som at FFK har konsentret seg om Gashi. Buer Johansen er vel ikke engang nevnt den siste måneden av Eggen og Hansen. De har derimot bekreftet at Gashi står veldig høyt på ønskelista. Det har nok ført til at de ikke har foretatt seg noe med Buer Johansen. Høyt spill med andre ord. Det er nemlig langt mer sannsynlig at Gashi takker til en annen klubb enn FFK. Han skal ta avgjørelsen om ca en uke. Da har Buer Johansen allerede tatt sin avgjørelse, og siden FFK avventer Gashi, så vil ikke Buer Johansen ha fått noe tilbud av FFK. Ergo velger han en annen klubb. Sannsynligvis Sogndal.

Ser altså ut som at FFK satser på Gashi, og som følge av det får de heller ikke anledning til å tilby Buer Johansen et kontraktsforslag siden han ser ut til å ta sin avgjørelse før Gashi. Det kan bety at FFK ender opp med ingen av de to.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 03 des 03, 18:41
Tipper Gashi velger Vålerenga. Men Simen Brenne får dere nok!:p

Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 des 03, 18:50
brenne hadde jeg nesten glemt ;)

jeg tror både gashi og buer johansen velger andre klubber enn ffk, hvorfor skal de velge oss når ingen tilbyr de noenting? ikke engang tar kontakt med de?

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 03 des 03, 19:00
Endret: 03 des 03, 19:03
Slik jeg har forstått det så må man ut med 350 000 NOK i utdanningskompensasjon hvis man pr. idag skal hente inn S.Brenne fra Moss.
Hvis dette stemmer så mener jeg at den samlede summen som man ev. tilbyr Moss ikke bør overstige 500 000 NOK, all usikkerheten tatt i betraktning.

janrafn

Juniorspiller

Lagt til: 03 des 03, 19:42
.. man ev. tilbyr Moss ikke bør overstige 500 000 NOK, all usikkerheten tatt i betraktning. [/quote]

-Hva sikter du til med usikkerheten?
Det er 100% sikkert at FFK ikke får Brenne for 500 000, men venter de til etter han fyller 23 år, så kan de jo spytte de 350 000 kronene de sparer på utd. kompensasjon, til å heve kjøpesummen. De har tilbudt 750000 nå, så ikke bli overrasket om det kommer et bud på 1 million fra FFK. Da frykter jeg Moss slår til:(

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 03 des 03, 20:00
Så da frykter du at Moss slår til? Mener du virkelig at du heller har Brenne ett år til i MFK fremfor 1 million på kontoen? I dagens marked er 1 mill mye penger i norsk fotball.

Håper og tror FFK klarer å tenke klart her, og ikke høyner budet på Brenne. 750 000 er allerede overpris.

janrafn

Juniorspiller

Lagt til: 03 des 03, 20:10
Javisst, jeg f r y k t e r mfk slår til. 1 mill er en dritt-pris på Simen, uansett hvordan "markedet er nå for tiden". Det markedet sier er jo egentlig kun én ting, og det er: hold på talentene, det er ikke mye å vinne på å selge de! ( ihvertfall med dette eksempelet.)

Hadde nesten vært perfekt om det var vi to som satt i forhandlinger, costanza, for da hadde alle fått det som vi ville. FFK ville spart penga og Moss ville hatt en eminent midtbanespiller neste sesong.

Men du må ikke tro Moss går med på å selge Brenne for 750 000 ETTER Simen er 23 år. Så dumme tror jeg ingen i ledelsen i Moss er.

Radoslaw

Landslagsspiller

Lagt til: 03 des 03, 20:40
Endret: 03 des 03, 20:43
Opprinnelig postet av janrafn
.. man ev. tilbyr Moss ikke bør overstige 500 000 NOK, all usikkerheten tatt i betraktning.

Med det mener jeg at man pr. idag ikke vet noe om det sportslige potensialet til S.Brenne på tippeliganivå. I alle fall ikke nok til å med sikkerhet kunne fastslå at han vil styrke laget nevneverdig. Man kan ikke prise en spiller etter hvor god han var for 1-2 år tilbake i tid. Det man derimot vet er at A.Gashi, en spiller som man kan sammenligne med og som utifra prestasjoner har overbevist i langt større grad, har pr. idag en prislapp på ca 1 000 000 NOK.
I mine øyne er derfor kravet til Moss i beste fall totalt uakseptabelt.

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 03 des 03, 20:40
Opprinnelig postet av janrafn
...kommer et bud på 1 million fra FFK. Da frykter jeg Moss slår til:(

Frykter? Du burde takke høyere makter om så skjer, samt at jeg skal filleriste den som kom med budet, for Simen Brenne er p.t ikke verdt 1 mill... Han er kanskje verdt 500`000, og det er om jeg virkelig legger go`vilja til...

Han har et enormt potensiale, men han må prestere på et høyere nivå over tid før jeg mener han er verdt de summene folk refererer til...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914